Skocz do zawartości

radomax

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e81, 118D

Osiągnięcia radomax

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Samochód ma 210 tyś. km pewności nie mam bo nim z salonu nie wyjechałem, ale wszystko na to wskazuje, ze tyle ma. Wnętrze, lakier, ogólny stan. Zalałem 5w40 bo taki był opisany na kartce pod maską. moze miec to az takie znaczenie?
  2. Moim zdaniem to sensowne wytłumaczenie nadmiaru oleju w układzie dolotowym dostającym się tam przez odmę, ale ja jestem laikiem, opieram się na opinii innych, mądrzejszych. Proszę zatem o pomoc, co może być powodem bądź skontaktowaniem z kimś ogarniętym. Mieszkam w Kaliszu wlkp, mogę gdzieś podjechać w rejonie wlkp.
  3. Witam ponownie, W poprzednim moim poście pytałem się was szanowni forumowicze skąd nadmiar oleju w rurce od domy. Okazuje się, że najprawdopodobniej mam uszkodzony silnik, który ma przedmuchy. Pojechałem do jednego z mechaników w Poznaniu, zdjął mi pokrywę i odkręcił korek wlewu oleju z którego dość mocno wydobywało się powietrze, para. Co w takim wypadku? Zmienić olej na inny(aktualnie motul 5w40 ll04 8100x-celan) i przejeździć jakiś czas po czym sprzedać samochód czy remontować? Tyko gdzie i za ile.
  4. zerknąłem dzisiaj jeszcze raz pod dekielek za wlewem oleju do silnika. widać ewidentnie, ze zbyt duzo oleju dostaje się tędy w dolot i prawdopodobnie dlatego cieknie z rury do intercoolera. pytanie czemu. moze ma ktos fotkę pokrywy od dołu?
  5. Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu bardzo ładnej jedyneczki w dieslu. Zakupiłem ją mając świadomość, że jest to pojazd z silnikiem specjalnej troski, dlatego od razu zrobiłem rozrząd oraz turbinę bo na łączeniu turbo z rurą prowadzącą do intercoolera kapało olejem. Turbinę oddałem do wg mnie konkretnej firmy (http://www.turbo-sprezarki.com.pl) na regenerację. Mój mechanik poskładał to wszystko do kupy i jak się później okazało po 4tyś. km z silnika dalej ubywa oleju tą samą drogą. Konkretnie ubyło mi 1l na tym dystansie. Tutaj szanowni forumowicze pojawia się pytanie co może być przyczyną. Zaznaczę, że ostatnio wymieniłem rurkę łączącą odmę z rurą pomiędzy filtrem powietrza a turbiną i była w środku cała w oleju. Odma z tego co mi wiadomo jest bezobsługowa w mojej wersji silnika. Zresztą pokrywa zaworów była czyszczona przy okazji wymiany rozrządu. Jeszcze dla pewności zdjąłem klapkę mieszczącą się za wlewem oleju i wszystko wyglądało w porządku. Zarówno sprężyna jak i gumka wyglądały jak nowe. Może mało dokładnie wyczyścili kanały w tej obudowie. Będę wdzięczny za każdą poradę. Napomknę jeszcze, ze mam uszkodzoną sondę lambdę. Szukam aktualnie używanej bo nowa za droga. Nie sądzę, ze mogłoby to mieć jakiś wpływ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.