Skocz do zawartości

lufka

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 325i coupe 1994

Osiągnięcia lufka

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Pacjent bmw e36 m50b25. Kupiłem niedawno e36 coupe 2,5 od znajomego. bema kulała na wolnych obrotach strasznie ckała, wiec sprawdziliśmy spręzanie i sie okazało że brakowalo sprezania na 5,6 cylindrze 4bar i 6 bar po probie olejowej wzrost cisnienia, poprzedni własciciel niby robil głowice przed sprzedaza. okazało się ze było 14 pogietych zaworow... wiec zrobilem kapitalny remont. Wymienione panewki korbowe, pierścionki sprawdzona i przeswietlona glowica nowe uszczelki itp. Po zlozeniu wszystkiego dziwne kopcenie na bialo... no myslimy jak?? Przeciez wszystko zrobione.. pierwsza mysl moze plynu nalecialo w tlumik moze musi wszystko odparowac.. ok po przejechaniu ok 250 km nie przestaje dymic lecz zaczyna mocniej, ubywa plyn chlodniczy. Ma ktos jakies rady dlaczego sie tak dzieje i czy jest cos nie tak z uszczelka czy glowica pekla? Na koniec dodam że jestem nowy na forum, w razie czego jak coś nie tak zrobilem prosze o wyrozumiałość. Dziękuję, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.