Skocz do zawartości

molic

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 1998

Osiągnięcia molic

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. No wlasnie auto jrst cale w oryginale, wypadek odpada. Zaznaczam ze auto prowadzi sie bardzo dobrze, jedynie ten wachacz. Ale to tez jak sobie policzylem z funkcji trygonometrycznych. to wydaje mi sie ze musialoby byc 5 cm roznicy a nie raptem 0.5 zeby o taki kat bylo...
  2. Nikt nie pomoze ?
  3. Witam Mam problem z geometrią w moim bmw e46 2,2 170 KM. Otóż robiłem geometrie w swoim bmw tak jak nakazano czyli obciążyłem auto i pomierzyłem przeswit jak program kazał. Rozchodzi się o przednią oś pojazdu. Urządzenie to beissbarth. Po wykonaniu pomiaru musiałem wykonać korekte kąta pochylenia koła z prawej strony gdyż była w pozytywie - musiałem wyłamac bolec i zrobić negatyw. Lewa strona natomiast miała prawidłowy kat pochylenia koła - wiec bolec został cały. Problem tyczy się jednak ostatecznego pomiaru, w którym program pokazał KAT POCHYLENIA SWORZNIA ZWROTNICY (ktory teoretycznie powiazany jest z kątem pochylenia koła ale nie jest regulowany i ma sie zawierać w przedziale 15 st 22 min +-0st 30min) a lewa strona u mnie ma 20 st 7 min i jest na czerwono natomiast prawa strona jest w normie. Czym to może być spowodowane? Zaznaczam że nie ma luzów poduszka ani sworznie wahacza. Wahacz lewy jest firmy moog prawy meyle i mam wrazenie, że wahacze różnia się 0,5 cm w długosci. Czy to może mieć wpływ na tak dużą różnice kata? Czy w ogole powinienem się tym przejmowac?
  4. Tu jest cewkomoduł a nie osobne cewki. Cewka była wymieniona na drugą używkę i jest dalej to samo tak jak pisałem wyżej. W międzyczasie zdązyłem kupić nowe przewody zapłonowe NGK i dalej to samo. Podmieniłem też sonde lambde pierwsza na drugą używkę i dalej to samo ;/
  5. Witam Pacjent to BMW e46 z silnikiem m43b19 z gazem sekwencyjnym Problem dotyczy przyksztuszenia się auta przy przyśpieszaniu, tzn np. przy jeździe ze stałą prędkością odpuszczę gaz lub trzymam stałą prędkość i w momencia dodania gazu następuję chwilowe zawahanie, przerwa, przyksztuszenie takie „pyk” i jedzie dalej. Problem dotyczy i benzyny i lpg. Problem wystepuje jak auto jest nagrzane Co było zrobione: Układ zapłonowy – Podmienione przewody i cewka na używaną bosh i przewody beru. W ciemności iskra nieskacze. Świece po wykreceniu włożone były NGK 4 elektrodowe, na cylindrze 1 i 4 okopcone na czarno (suchy nalot). Zmienione na nowe Bosh FGR7DQP. Na nowych problem nadal wystepuje i na dodatek po zrobieniu trasy 200 KM i wykreceniu okopcone sa wszystkie 4 ;/ swiece zamienione z powrotem na ngk (na których została maksymalnie możliwie zmniejszona przerwa). Po wykreceniu świec ngk wszystkie miały prawidlowy kolor. Teraz założyłem denso K20TT jednoelektrodowe i dalej przerywa ;/ Silnik: zmierzone ciśnienie sprężania – na wszystkich cylindrach wartość w okolicach 14 bar. Sprawdzona szczelność regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. W czasie jazdy na gazie wyjety bezpiecznik od pompy paliwa w celu wyeliminowania dotryskiwania 2 paliwa (benzyna wypalona z listwy do konca). Problem nadal wystepuje. Czujniki – położenia wałka rozrządu – zmieniony bo był bląd w inpa Wału zmieniony, Czujniki temperatury – na króćcu przy chłodnicy zmieniony bo nie załączał wentylatora, wartość w inpa okej Czujnik w temp w silniku – pokazuje własciwa wartość w inpa wiec jest okej Sonda lambda przed katem w inpa oscyluje w przedziale 0,2 do 0,8 Sonda za katem – wyciety jest kat i założony emulator sondy. Swojego czasu pokazywał bląd ubogiej mieszanki sporadycznie. Obecnie błędów brak. Przepływomierz – był wymieniany na dobrą używkę bo auto było zmulone. W celu testu bo wiadomo jak bywa z używką wyczyściłem ten stary bo drucik był cały oblepiony kurzem. Po podmianie przepływki na tą starą auto jezdzi normalnie ale problem wypadania zapłonu jest nadal. Wiec zakładam że nie jest to wina przepływki. Podejrzenia kieruje jeszcze na sonde pierwsza i sterownik auta, ewentualnie te uzywane przewody cewke? Pomocy bo nie mam już pomysłów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.