Skocz do zawartości

kasperek

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 2.0d 177km po chip 222km 2008r.

Osiągnięcia kasperek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam następujący problem: Nie moge otworzyc ani zamknac samochodu z pilota. Centralny zamek chodzi mozna z srodka otworzyc zamknac przyciskiem, kluczykiem recznie tez otwiera wszystkie drzwi. Własnie bylem sprawdzic pilot i dziala poprawnie wysyla sygnaly, bezpieczniki sprawdzone wszystkie sa OK. O co tu moze chodzic ?
  2. Niestety w związku z bardzo długim oczekiwaniem w kolejce u mechanika (jeszcze 2 tyg) problem się skumulowal do takiego stopnia że dzisiaj przy próbie podpalenia samochodu, auto nie odpali , wyświetlają się różne kontrolki i komputer nie puści auta żeby zakrecilo. Nie mam pojęcia co to może być. W linku filmik do pokazania co się dzieje podczas jazdy
  3. Problem jest taki że po podpieciu do kompa pokazuje tylko spalona 1 świece żarowa i tyle. A jak chciałem głębiej sprawdzić to komputer nie mógł się połączyć z modulami czy może być coś z instalacją i dlatego wariuje ??
  4. Witam ponownie wczoraj sytuacja mi się powtórzyła i zauważyłem że dzieje się to wtedy gdy samochód jedzie dłuższy czas pod górkę, ma większe obciążenie. Wygląda to tak jakby komputer na sekundę tracił połączenie z skrzynią biegów
  5. Witam mam pytanie wczoraj podczas jazdy autostrada przy prędkości 230km/h po rozpoczęciu hamowania zobaczyłem dziwne falowanie obrotami tzn. nagle obroty zaczeły szaleć to jest z 5 tys do zera i tak w kółko. na wyswietlaczu gdzie jest pokazane jaki jest bieg ( tzn automat wiec bylo "D") zaczał mrugać, w tej samej chwili wskazowka spalania tak samo szalala. Autem nie szarpalo ani nic. Na komputerze wyswietlilo sie powiadomienie (mam ustawiony jezyk niemiecki) ANTRIEB GESTORT i ikonka auta na podnosniku. Auto automatycznie ograniczylo swoja moc i wyswielily sie kolejne kontrolki tj. blad ESP, ASR oraz Blad tempomatu. Zjechałem na najblizsza stacje zgasilem silnik, uruchomilem ponownie i auto wrocilo do normalnego stanu. Po jakis 20 km identyczna sytuacja. Dzisiaj od rana przejechałem juz ok 200km i zero oznak jakiekokolwiek bledu. W czym moze byc problem pomoze ktos ?
  6. Łączysz się tylko z modułem silnika, połącz się z resztą modułów i z każdego podaj błędy. Plus spróbuj połączyć się z modułem komfortu. No właśnie mechanik zglosil mi ze komputer nie laczy sie z reszta modolow i dlatego najprawdopodobniej jest cos z instalacja
  7. A jakies kroki co z tym robic ? Czy od razu do jakiegos elektromechanika sie wybrac?
  8. ma sie rozumiec wydrzec fotele i cala podloge ?
  9. Witam mam pytanie odnośnie mojego bmw e91 320d 177km problem polegał na tym może coś to znaczyło, w zimie na wylaczonym silniku radio chodzilo jakas minute i swiecila sie kontrolka akumulatora. Przyszła wiosna i teraz lato i na wylaczonym silniku mozna normalnie sluchac radia i nie wyskakuje taka kontrolka. Ostatnimi czasy jadąc zaczeły wyskakiwać przypadkowe błedy takie jak, kontrolka wspomagania az do wylaczenia silnika po ponownym uruchomieniu po bledzie nie bylo sladu, pozniej wyskoczyla kontrolka tempomatu sytaucja identyczna, a nastepnie na czerwono noga na pedale. Co to moze znaczyc ? (ostatnio najprawdopodobniej padl mi modul komfortu poniewaz poniewaz nie mam centralnego zamka oraz menu nawigacji zmienilo sie z angielskiego na niemiecki). Po podlaczeniu do komputera wyskakuje tylko spalona 1 swieca zarowa. Bylem u mechanika powiedzial ze trzeba bedzie sprawdzic cala instalacje samochodu bo mozliwe ze jest gdzies zgnita zasniedziala. Dodatkowo komputer nie moze sie polaczyc z modulami na serwisie. Z gory dzieki za jakakolwiek podpowiedz co robic z tym
  10. Jest to ultra pilna sprawa czy zanim wróci mój mechanik z urlopu ok tydzień czasu jeszcze pojeździ?
  11. A powiedz mi czy musi być nowy czy czasami jest możliwość regeneracji oraz czy to coś zmniejsza koszty ?
  12. Możesz przybliżyć co to dokładniej znaczy i jakie koszty mnie czekają?
  13. Witam. Mam problem samochód kupiłem jakieś półtora roku temu na początku miałem problem zawsze przy prędkości 80km/h falowaly obroty ale nie było to uciążliwe ponieważ było to raz na jakiś czas. Przy przebieg około 220 tys km postanowiłem wymienić olej w skrzyni . I uwaga było ok a teraz mam ok 260 tys km i od jakiegoś czasu nieważne ile jadę na godzinę czy 40 czy 120 obroty faluja jak zwariowane i to sporo nawet o 500 jest to nie do wytrzymania. Dodatkowo czasami jak mi zmieni bieg to można sobie żeby wybić tak potrafi szarpać. A jak włączam sportowa skrzynie to przy gwałtownym przyspieszanie jest taki charakterystyczny wstrząs jakby cały wal pod autem drzal. Wybieram się do mechanika ale może pomożecie zwrócić na coś uwagę? Będę bardzo wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.