Skocz do zawartości

Karwarz Barabarz

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 m20b25 chip
    e34 m50b25
    e36 m42b18

Osiągnięcia Karwarz Barabarz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja na tych schematach to nie mogłem wogóle sie odnaleźć :D.. i i tak nie znalazlem tej cewki :P ..
  2. Sam doszedłem :lol: czarny minus na cewke zielony plus na cewke brazowe przykrecamy do budy.. i jazda. dzieki Paweł.. prosze Paweł :]
  3. Hip hip? HURA HURA HURA!!! Udało sie :]. 3 nowe wiazki 2 nowe kompy 2 nowe czujniki połozenia wału nowa cewka.. Auto odpaliło.. i chodzi jak ostatni Mohikanin po łepsadole.. Co było?? Podziele sie..nie będe ch*j.. gruby czarny przewód to masa na cewke zielony przewód to plus na cewke brazowy i brazowo pomaranczowy przykrecamy do nadwozia.. W listwie pod kolektorem patrzac od czoła pojazdu(chłodnicy) pierw wpinamy impulsator..a od strony szyby wpisamy czujnik polozenia walu - kostki sa takie same. I było by tyle.. Co się nacierpiałem, co naprzeżywałem..nawkurwiałem to moje.. ale warto było jak zawsze..:). Pozdro i dzieki Piotrze za cierpliwość i chęc pomocy.
  4. mam 4ry kable. czarny zielony brazowo pomaranczowy brązowy po wielkosci oczek sadze ze czarny to minus..zielony to plus..a te brazowe??
  5. Mam nowego newsa. Kupilem druga wiazke niestety bez kompa. szkoda mi jej spieprzyc wiec podpowiedzialbys mi jak kable na cewce podpiac.. mam czarny gruby (podejrzewam ze to minus) mam zielony (chyba plus) mam brązowo pomarańczowy..???? mam brązowowy..?? wg starej instalacji to brazowo pomaranczowy jest chyba minusem?? bo wchodzi do listwy silnika i rozgalezia sie do 3ch kostek.. dziwne bo w starej instalacji mialem upalony przewod brazowo pomaranczowy w najcienszym miejscu..tj tam gdzie idzie do jakiegos czujnika czy cos..jest na 3 piny i siedzi miedzy alternatorema blokiem silnika..pod łapa.. co to za ustrojstwo..? albo tu lezala przyczyna(zwarcie)lub komp wysiadl..chociaz sprzedawca zarzekal mi sie dzisiaj ze komp byl 100% sprawny jakies sugestie panie Piotrze?
  6. gdy podam plus na cewke (15) to auto powinno odpalic czy czego sie spodziewac?.. Kuźwa nawet nie wiesz jak mi pomagasz.. jak ja sie odwdzięcze..?
  7. wyjscie 15?? tzn ? bo na cewce jest numer 15 wybity :P
  8. Patrzyłem dzis prowizorycznie zarówka czy jest napięcie..ale chyba napiecie jest tam takie małe ze musze zakupic miernik.. poniewaz wg zarowki 55w nie ma masy ani plusa.. mase znalazlem - ktos cial pod instalacje gazowa "wpinka dziwna"..ale nie wiem ktory to plus..ten zielony 27 ??? na nim ma byc napiecie po przekreceniu stacyjki??masa stała czy tez po przekreceniu??.. bo po mojemu to tam masy stalej brakuje maskara chyba prosciej bedzie kupic wiazke od m20 z kompem :).. bo od tego delikwenta to juz drugi silnik z rzezba elektryczna..poprzedni tez musial dostan nowa instalacje i zapalil odrazu.. Masz moze opis pinow kostki do kompa?? u mnie jest kolejno 1. czarny 2. gruby brazowy.3... ziel-braz ... .bialo zolty.... braz...czarny..szary...czarny..wolne..zloty..wolne..szary..itd..
  9. gdy przekręcam kluczyk to jest masa na obu minusowych kablach.. tzn podalem je jako czarne bo zapewne tylko otuline przy cewce maja tego koloru.. ogolnie + to przy kostce kolor zielony
  10. dobrze podpieta.. tzn tak podejrzewam bo sprawdzałem miernikiem ktory to plus ktory to minus.i napiecie pojaswia sie po przekreceniu stacyjki. są dwa plusy i dwa minusy.. w moim przypadku brązowe to minusy a czarne to plusy.. przeplywki nie mam wpietej.. narazie wszystko co niezbedne jest wkrecone aby wiecej miejsca do dlubaniny bylo .
  11. byla podpieta.. ja tylko podlaczylem czujnik polozenia walu i kostke łączxylem.. 3 przewody podstawowe..
  12. no tak musiałyby być cewki na kazda swiece jak w m50 z cala wiazką. podpowiedz mi jakie numery komp powinien miec aby to ruszyc? np w m50 jest z koncowka 402 403 405.. a w m20? wpiałem już 172jke ktora znalazlem gdzies w swoich gratach.. nadal to samo.. cewka czy komp trefny?
  13. jesteś pewien? to może tu jest pies pogrzebany że komp nie ten..aż spytam sprzedawcę.
  14. sam podejrzewam cewkę lub kompa. Dziwne jest to że wg numeru mam komputer z m50b25 boscha który pasuje..wszystkie kontrolki działają,wskaźnik paliwa działa. Tak, chodził wcześniej zanim go zdemontowali..potem nie wiem co się z nim działo ale podejrzewam że zwarcie zrobili i kompa nadpaliło? u mnie w budzie wszystkie przekaźniki sprawne..jeszcze sprawdzę przekaźnik pompy który podobno też odpowiada za iskrę?? chociaż benzyną smrodzi. Mechanicznie jest sprawny z elektryką jakieś cyrki które mi ciężko ogarnąć.. Silnik został wyciągnięty z cała wiązką bez odpinania przekaźników..komp tylko odpięty bo dziura za mala :)
  15. tak na 6 cylindrze jest impulsator. wtyczki są identyczne i podłączyłem ja w pierwsze gniazdo od strony przodu auta. podmieniałem nawet je i w sumie żadna róznica?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.