Skocz do zawartości

Jarecki001_BMW5

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Świnoujście

Osiągnięcia Jarecki001_BMW5

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Dzięki za wszelkie rady.Oczywiście jak juz zaczne uruchamianie klimy to chetnie je wszystkie wykorzystam.Również rada z szamponem jest interesująca, bo kiedy nie włączę klimy to prowdopodobnie zaparuja szybki więc profilatycznie przejadę sybki szamponem. Pozdawiam
  2. Witam Wrzuciłem ATE plus klocki ATE, wszystkie koła. Kierownica Przestała szaleć, ale wada tych klocków to ich piszczenie, coprawda nie zawsze ale dość często popiskują. Planowałem Zimmerman ale nie udło mi sie ich odrwać. Zobaczę jak bedzie z ATE.W każdym razie wynalazku Brembo nie wrzucałem. Pozdrawiam
  3. Witam Miałem to samo, lekkie hamowanie i kierownica dostawała szału. Po wymianie wszystkich tarcz i klocków, uspokoiła się.Wymieniłem wszystkie tarcze bo tył juz sie o to prosił. A przód z powodu krzywych tarcz. Pozdrawiam
  4. Witam Dzięki za wszeklie sugestie i rady. Auto nigdzie nie jest mokre ( żadna wykładzina,fotel itd...) Auto pochodzi ze znanego żródła i nigdy nie było ani walone ani utopione w czasie jakiejśc powodzi.Tak że wiem na 100% że wody nigdzie nie ma i nie było. Co do filtrów, to prawda że ten temat zaniedbałem i zaden filtr kabinowy nie był wymieniany ( auto duzo stoi ponieważ pracuję w innym mieście i nie jeżdzę do pracy autem ). Jeżeli chodzi o klimę, to z powodu że jej nie używam od 2 lat nie była włączana. proszę o rady jak ją poprawnie uruchomić tzn. co wykonac przed jej odpaleniem,co sprawdzić, wymienić , no i może jakaś porada dotycząca dobrego magika od klimy w zachodniopomorskiem, którey się nie boi kiedy klient patrzy na jego ręcę w czasie pracy oraz wie taki magik co i jak w e39. Pozdrawiam
  5. Witam Moja bunia często ma zaparowane szyby jeżeli pozamykam okna i w środku siedzą dwie lub więcej osób to bardzo szybko zaparują mi szyby.Efekt ten jest najbardziewj widoczny w czasie zimy i wiosny kiedy temperaura na zewnątrz jest nizsz niz w środku. Poprzednio mialem też e36 i było to samo. Oba auta maja klimę.Ja z zasady nie uzywam klimatyzacji bo jej poprostu nie lubię.Więc zawsze jest wyłączona. Jaka może być przyczyna moich problemów z tym wrednym zaparowaniem szyb ? Obecne auto mam od 2 lat i nie czyściłem jeszcze systemu nawiewów, czy może to być przyczyną ? Pozdrawiam
  6. Witam Napewno prawdą jest że jazda na 19" jest inna niz na 16".Ale kto powiedział że wszystko przychodzi łatwo.Wszystko ma swoją cenę.Jednak myslę że za wygląd auta jaki dają felgi 19" warto się troszeczkę posiłować z kierownicą, przecież do jej trzymania nie bedą potrzebna dwie lub więcej osób, no ale jak juz tu napisano nasze opinie są subiektywne i każdy ma prawo do swojej. Pozdrawiam
  7. Witam Dzięki za wszelkie rady.Czy 19" zakładam beż zadnych dystansów ?. A tak w sprawie zdjęc z podanego linku, No wyglada pieknie.E39 ma bardzo ładną linię a do tego ładne kółka.Całość suuuper :cool2: . A co do wzoru felg to właśnie taki chce założyć. A co się ma do dróg, to oczywiście w PL praktycznie ich nie ma , no ale to nie znaczy że nie mozemy mieć ładnych samochodów. Zresztą przy mojej jeżdzie średnio około 700-900 km miesiecznie to chyba nie bedzie taki problem. Pozdrawiam
  8. Witam U mnie natomiast podczas hamowania powyżej 70-80 km kierownica dostaje bardzo szybkich drgać i o bardzo krótkich skokach.I sam nie wiem co jest więc zaczynam zabawę w wymianę podzespołów. Jeden za drugim i w końcu złapię za jaja częśc winną tej sytuacji. W sobote wymieniam wszystkie tarcze i opony bo to może one są winne tej sytuacji.Pozostaje jescze tylko maglo bo to jest troszkę zdechłe mimo ze nie stuka i nie traci oleju, to nadaje sie do wymiany. Ja znajde przyczynę to dam znać bo może komus się przyda teraz lub w przyszłości taka wiedza. Pozdrawiam
  9. Witam Planuję wrzucić do mojej buni 19" fegi , zeby wyglądała jeszcze lepiej mimo że i tak E39 jest śliczna. Proszę o radę jaki rozmiar opon.felg 19" maksymalnie mogę sprezentować mojej buni.Tzn zeby nie było jaikis dziwnych obtarć lub cosik podobnego. Dzieki za wszelkie rady Pozdrawiam
  10. A tu mały poscik do forumowicza motoszczecin Z tą znajomościa się na BMW na Heyki czyli w RotoCar2 bardzo bym polemizował.Są tam dwie osoby ktore oceniam wiedzą więcej niż tylko co oznacza skrót BMW. Są to gośc od elektryki, taki starszy facet, no ale on mechaniki nie naprawia. Oraz szef który może i wiedzę posiada ale niestety nie naprawia samochodów. Natomiast mechanicy powinni przejśc dogłębne szkolenie w zakresie naprawy auta oraz zaliczyć mały instruktaż jak dbać o częsci żeby nie gubić pierdułek z naszego samochodu, bo im sie to zdarza. Pozdrawiam
  11. Drodzy Panie i Panowie, szanowne grono forumowiczów Miałem przyjemnośc wyrazić swoją opinię ta tema jednego z warsztatów który mozna określic zartobliwie jako "godny polecenia". Jako ze warsztatów jest w Szczecinie jak psów więc tak naprawdę trudno zdecydować który warty jest naszego zaufania i kaski. Jedynym wykładnikem może być to forum i opinie forumowiczów. Jednak muszę tu napisac jedno, że w 99% nie istnieje warsztat ,który zachowa się wobec nas uczciwie i nie bedzie chciał nas oszukać w taki czy inny sposób. Jednak to czego uważam wszyscy powinniśmy przestrzegać to nie pozostawianie samochodu bez naszej opieki. Złamałem ta zasadę i teraz mam mnóstwo problemów z autem po ostatniej wizycie w warsztacie ( opisałem na forum ) , auto pozostało bez mojej opieki i teraz mam za swoje. Tak więc naprawa w warsztacie ale tylko kiedy bezczelnie patrzymy mechanikowi na łapska i to nie tylko w czasie liczenia kasy ale co ważniejsze w czasie naprawy naszego auta. Pozdrawiam
  12. Witam Mam takie pytanie , zawsze po wyłączeniu zasilania czyli wyjęciu kluczyka i ponownym włączeniu dzwięk z ustawionego wcześniej poprawnie schematu, ucieka mi do lewego przedniego głośnika. Czasmi tak raz na 15/20 włączeń ustawienia się zachwują. Proszę o radę co może być przyczyną takiego zachowania. Pozdrawiam Jarecki001_BMW5
  13. Witam Używam CarSofta ale w tej chwili jestem poza miejscem zamieszkania a wracam do chałupy dopiero pod sam koniec maja.Wtedy chętnie podam wersję albo podeślę na email pliki programu jeżeli podacie mi swój email. Jednak polecam wcześniej poszukać na necie, ja swoją wersję sciagnąłem z netu, z jakiejś rosyjskiej strony. Pozdrawiam Jarecki001_BMW5
  14. Witam Pierwszy raz robiłem to u magika w szczecinie i kosztowało mnie to 80 zeta.Jednak teraz sam robię wiekszośc drobnych i średnich napraw w mojej buni więc dlatego też kupiłem na allegro interface i po podłączeniu do laptopa mogę dokonywać zmian ustawień oraz kasować pewne rzeczy sam w mojej buni. Za interface zapłaciłem lekko ponad 200 pln i działa bez zarzutu. Dzięki temu żaden magik juz mi w aucie nie grzebie i dzięki Bogu że tak jest :D , bo jak do tej pory nie spotkałem machnika który byłby dobry.Większośc mechaników u których kiedys naprawiałem moją poprzednią i obecna bunię to naciągacze/oszuści i barany jeżeli chodzi o naprawy.Oczywiście wszyscy oni uważaja klienta za potencjanego idiotę któremu da się wcisnąć byle bajer i klient uwierzy. A jeżeli już zdarza mi się konieczność wizyty w warsztacie to mechanik po kilku minutach ma juz dośc mojego bezczelnego patrzenia mu się na łapy.Ale jak ktoś kiedys powiedział, objawem największego zaufania jest ciągła kontrola :cool2: . Pozdrawiam Jarecki001_BMW5
  15. Witam Co ciekawe żadnych stuków nie ma, olej nie wycieka w żadnej ilości. A luzy jednak są. Spekuluję iż moje problemy z prowadzeniem auta po wymianie amorów i sprężyn wiążą sie albo z tarczami + opony albo z luzami maglownicy. Jeżeli po wymianie tarcz i opon na nowe , dalej będzie kibel z prowadzeniam auta przy ustawionej zbieżności to winna jest maglownica. Co ciekawe przed wymianą amorków i sprężyn w warsztacie auto nie jeżdziło jak chciało, więc nadal spekulując może i maglownica została wymieniona na gorszą oczywiśćie!! przez .... . Niedługo się okaże i wtedy napewno podzielę się tymi wrażeniami na forum oraz podam gdzie takiej naprawy mi dokonano wraz z niezleconą wyminą magla. Na teraz nie mam jeszcze podstaw aby kogokolwiek oskarżać. Jednak wiem jedno że w naszym kraju baaaaaaaaaaaaaardzo trudno dorwać dobry warsztat gdzie człowieka nie walą w rogi i nie myślą że każdy klient to idiota. A chyba dobrym wyjściem jest oznaczenie co ważniejszych podzespołów oraz bezczelne patrzenie mechanikowi na łapy. Jak mechanik jest ok to nie będzie miał chyba nic przeciw. Żyjemy niestety w kraju mechaników oszustów, poza pewnymi wyjątkami oczywiście, żeby nie urazic uczciwych mechaników.I tu właśnie urażeni powinni się czuć mechanicy którzy oszukują klientów. Czy ktoś ma dobrą metodę na mechanika-oszusta poza napiętnowaniem na forum ?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.