Skocz do zawartości

ZidenBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320D ED 2010

Osiągnięcia ZidenBMW

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zgadza się cena wysoka ale stan adekwatny ;)
  2. Cześć forumowicze, Sprzedaje swoje BMW e90. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-320d-navi-bixenon-bezwypadek-oryginalny-przebieg-prywatne-ID6zkuwb.html?action=show&id=6018852565&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-%5Bid1%5D-20180401-%5BdiplayLink%5D-6776840@1-20180401133745 Autko do obejrzenia w województwie świętokrzyskim we weekendy and na tygodniu Wrocław. Zapraszam do kontaktu.
  3. Dla zainteresowanych wrzucam link mojego prywatnego autka. Właśnie wystawiłem na sprzedaż. Auto sprawne i godne polecenia. Jeśli ktoś zainteresowany to zapraszam do kontaktu. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-320d-efficientdynamic-navi-bixenon-bezwypadek-prywatne-ID6zkuwb.html#38e015c8c5
  4. Cześć, ktoś może był i oglądał autko z poniższego linka? Jak dla mnie przód wygląda na kombinowany. https://www.olx.pl/oferta/bmw-325i-coupe-lift-mpakiet-m3-navi-xenon-led-skory-kremowe-CID5-IDq4b6t.html#95080e7000 Proszę o rade i wasze spostrzeżenia. Pozdrawiam!
  5. Dzięki za odpowiedź. Klocki już zamówione i w weekend szykuje się wymiana. Pozdrawiam, Kamil
  6. Cześć, Proszę o poradę odnośnie serwisu (wymiany) klocków hamulcowych w BMW e90 320d ed 2010. Wyskoczył mi komunikat, że za 2300km należy wymienić tylne klocki hamulcowe. Problem polega na tym, że przejechałem już około 2000-3000km a wartość do wymiany przy każdym odpaleniu samochodu jest ciągle ta sama (2300)... Czy ktoś miał podobny problem i jest w stanie udzielić sensownej odpowiedzi jak to rozwiązać? Pozdrawiam, Kamil
  7. Jest o tym na forum. Podpowiedź - przwód paliwowy stuka pod fotelem kierowcy. Pomogło :)
  8. Mam ten sam problem z buczeniem przy przedziale obrotów od 1500 do 2000. Już chyba sprawdziłem wszystkie śrubki, przewody i plastiki. Zauważyłem, że buczenie pojawia się częściej jak auto wyjeżdza z garażu gdzie jest temperatura około 20 st. Jak samochód będzie stał na zewnątrz gdzie jest temperatura powiedzmy w okolicach 5 st. to trzeba chwili czasu, żeby zaobserwować to "buczenie". Mam wrażenie, że to jakiś przewód, który wraz z temeratutrą traci sztywność i wpada w drgania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.