Skocz do zawartości

Jurij_ji

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia Jurij_ji

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja też mam problem z nierówną pracą silnika na niskich obrotach. Czasem aż tak mocno "zarzuci" samochodem. Ostatnio zauważyłem, że mam lewą poduszkę do wymiany. Uważacie, że wymiana poduszki na nową załatwi sprawę?
  2. Ja mam seicento z 2001 roku z przebiegiem 15tyś. :D ;) Sorki za mały off top... :)
  3. Warto pojechać i oglądnąć. Ja mam prawie, taką samą ale Kombi i w Dieslu. Jeśli chodzi o wnętrze to "jak z mojej zerwać". Cena nie jest ani za niska ani za wysoka. To jest benzyniak a nie diesel czyli cena jest ok. Co do przebiegu byłbym w stanie uwierzyć. Przy oglądaniu sprawdź czy w liczniku nie jest przepalona diodka, przy której właściciel mógłby sobie przebieg wymyśleć bo licznik nie pokazuje wszystkich cyfer. Ja się nadziałem na takie coś i zamiast 238tys było 258tys :) Pozdrawiam.
  4. Ja wlasnie takie rozmiary mialem w swoim BMW i byly niemalze idelane :D Jedyny problem to dokuczliwe "rzucanie" samochodu na koleinach podczas szybszej jazdy. Mysle jednak ze mozna sie do tego przyzwyczaic ;)
  5. Jurij_ji

    Pompa paliwowa w 530d

    Heh. Wielkie dzieki za poprawkę. Nie cieknie z wezyka tylko z pod spodu. Mokre miejsca to sruby i wlasnie spod pompy wtryskowej. Dziekuje za pomoc. Ps. co do szukania tematu o pompach to szukalem ale najwyrazniej nie znalazlem odpowiedniego. Przepraszam jesli zasmiecilem swoim postem nieodpowiedni temat. :modlitwa: Pozdrawiam Wszystkich!
  6. Jurij_ji

    Pompa paliwowa w 530d

    Witam! Jestem tu nowy jak da sie zauważyć. Jestem posiadaczem BMW 525 TDS od miesiaca i mam juz jeden problem. Nie jestem obeznany jesli chodzi o budowe silnika i calego motoru bo zaczynam powoli swoja przygode z motoryzacja a dokladniej to z marka BMW. Od jakiegos czasu czulem zapach ropy w aucie. Zajzalem dzis pod maske i zlokalizowalem miejsce z ktorego wycieka ropa podczas gdy silnik jest wlaczony. Jest to miejsce pod kolektorem wydechowym do ktorego z filtru paliwa wezyk doprowadza paliwo. Wydaje mi sie ze jest to Pompa Paliwowa ale moge sie mylic. Podczas wlaczonego motoru co jakies pol minuty kapie jedna kropla ropy z tej pompy no i niektore srobki tez sa mokre. chcialbym sie spytac czy jest to powazna i kosztowna sprawa i jak sobie z nia poradzic. Z jakimi kosztami musze sie liczyc chcac wymienic to urzadzenie na nowe i z jakimi jesli chcialbym kupic uzywana pompe. Prosze o konkretne odpowiedzi i za wszystkie bledy z gory przepraszam. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.