Skocz do zawartości

Esio1992

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316 ti

Osiągnięcia Esio1992

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie mam pojęcia ale napisał mi że wtyczki są te same i że sam to mogę zrobić.
  2. Mechanik twierdzi że wszystko z n42 powinno wytrzymać...
  3. Witam, dostałem ofertę swap'u na m52b25. Mechanik twierdzi że jest to silnik P&P nic tylko wsadzić i jeździć. Miał ktoś styczność z taką przekładką? Prosił bym o opinie.
  4. Spróbuję sie sam za to zabrać. W razie czego byłbyś w stanie coś wytłumaczyć? Ale rozrządu i tak sam nie zrobię ;)
  5. Tylko ciekawe ile taki zabieg mnie wyniesie aby doprowadzić go do stanu dobrego.
  6. Własnie pomyśl sobie że miałem tę pokrywę dość że krzywą to założoną na uszczelce i do tego sylikon żeby jakoś się trzymała. I pluła olejem.
  7. Śmierdzi. Do tego miałem problem bo wyciekał mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego i zdarzyło się że kopciło się z maski ;( Mam nadzieje że doprowadzę ją do stanu używalnego. Przynajmniej na to zasługuje. Blacharka i wnętrze bardzo zadbane.
  8. Do tego mam do wymiany pierścienie, odme, i kilka innych rzeczy ponieważ kopci i śmierdzi olejem. Silnik niestety był w złych rękach i ktoś go przegrzał :( Na szczęście nic mu się nie stało.
  9. Pokrywę i uszczelkę już zamówiłem za 150 zł w komplecie. Tylko za rozrządem się rozejrzę. Nie orientujesz się ile robocizna?
  10. Ślizg złamał się w pół i łańcuch hałasuje.
  11. Witam, wymieniał ktoś z was ślizg łańcucha rozrządu w silniku N42b18? Ile wyniesie koszt takiego zabiegu? Pisałem na Fb z jakimś mechanikiem to napisał mi coś takiego: "Jak ma blokady to w 8-10 godzin powinien ogarnąć. Od razu ze hydrauliczne zawory od sterowania VANOSami co są z przodu taki blaszkami mocowane wyciągnie i zobaczy czy opilków nie ma. Wał blokuje się tam przy skrzyni tam w tej drugiej części bloku. Kiepski dostęp jak ma doświadczenie to trafi jak nie to kolektor ssący do wyjecia i z tyłu za pokrywa zaworów do pompy vakum tez jest denerwujące dostęp. Od razu zakup dwie śruby do wałków rozrządu, powinno się je używać tylko raz, dokręcasz na chyba 30nm a później dwa razy po 45 stopni ale mogę jeszcze sprawdzić bo głowy nie dam teraz za to ale mam w kompie zapisane. Walki blokuje się z tyłu dlatego vakum trzeba ściągać. Napinacz tylko wkręcasz, nic nie ustawiasz. Jak podchodzisz od przodu to po lewej stronie jest. I koniecznie sprawdzić VANOS w tym otworze bo inaczej przestawi się na bank."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.