Skocz do zawartości

krzysxf23

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 318D

Osiągnięcia krzysxf23

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprzęgło działa idealnie, już były "szpece" naciskali chcąc wyczuć drgania działa jak najbardziej prawidłowo, nie jestem mechanikiem ale gdyby było to koło pasowe (jeśli o tym samym myślimy głównym kole które napędza wszystkie podzespoły?) To problem byłby na każdym biegu i na luzie... a ty ewidentnie na 4 biegu i luzie jest cisza jak w nowym samochodzie. Problem zaczyna się przy przyspieszaniu np. Zapinana 2bieg obroty się podnoszą i od 1.5rpm 2.0 zaczyna walczyć coś spod lewarka, gdy go złapie i pociągnie do siebie szum jest jeszcze większy, co myślicie o łożysku na skrzyni? Może jakiś problem jest z tymi "popychaczami" od lewarka? PS. Auto od 30tys jest używane na autostradach co prawda jeżdżę po 180 cały czas ale nie ruszam dynamicznie, czy też z piskami.
  2. Witam wszystkich, jest to mój pierwszy post szukam porady, specyfikacji problemu... BMW E90 318D 143KM 6biegowa skrzynia, mianowicie od niedawna wysłuchalem szum z okolic skrzyni biegów, przekładni może wału, gdy prowadzę samochód 1,2,3,5,6 bieg wydaje dźwięk szumu takie specyficzne huczenie przy obciążeniu 1.5tys obr w górę na 4 biegu cisza, na luzie również, dodam że przy obciążeniu lewarka do zmiany szum, huk jest większy, przebieg 240tys moc itp wszystko w normie. Pozdrawiam Krzysiek. Ps 2008r Sprawa jest na tyle poważna że jestem w Niemczech i mam zamiar jechać do Polski i mam obawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.