Skocz do zawartości

TheeZioMeK

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 163 kM 2006r

Osiągnięcia TheeZioMeK

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Osobiście na razie robiłem tylko tył i na częściach jak napisałem w poście, wszystko pasuje.
  2. Zrobiłem sobie listę części, byłbym wdzięczny gdyby ktoś potwierdził że ma to sens: Przód sport: Amortyzator SACHS 311 405 (Z lewej) Amortyzator SACHS 311 406 (Z prawej) Odboje SACHS: 900133 Mocowanie amortyzatora góra SACHS 802 186 Tył sport: Amory SACHS 311 410 Odboje SACHS 900 127 Mocowanie amortyzatora dolne poduszka SACHS 802547 Łożysko amortyzatora SACHS 802 548 czesc dolna Łożysko amortyzatora SACHS 802 549 czesc gorna Mocowania amorów i łożyska są takie same dla zwykłej i m wersji?
  3. Właśnie chce się dowiedzieć jak to zrobić. B8 to troche za duży wydatek dla mnie zwłaszcza że to tylko 320d. Wiem że niby nie ma konieczności zmiany amortyzatorów przy Pro Kicie, ale skoro i tak musze to wolałbym coś co będzie lepiej pasować. Tylko właśnie co? Sachs M Technik będzie ok? Pasuje bez przeróbek?
  4. Cześć. Wylały mi się z tyłu amortyzatory i pora na wymianę. Obecnie są oryginały + sprężyny Pro Kit. I teraz pytanie czy zakładać takie jak oryginał np Sachsa czy może coś o krótszym skoku skoro i tak musze wymienić np od M techa?
  5. Dla potomnych: Problemem okazał się... wygięty pin we wtyczce od silniczka podnośnika szyby. Więc jeśli ktoś miałby równie upierdliwy problem to polecam się dobrze przyjrzeć pinom, nawet jeśli pozornie wyglądają ok.
  6. U mnie oryginalnie były stalusy 16 7J ET 34 bodajże. Ew 32, ale raczej 34. Teraz mam wrzucone 16 ET 20 7J. Jeśli chcesz żeby ładnie wyglądało to przód jest okej, ale tył mam 15 mm dystansu. Przy 25 mm obcierało, a 20 mm nie ryzykowałem. Także możesz przyjąć że przy 7J maks ET na przód 20 i na tył 5. Także możesz wrzucić do kalkulatora ET żeby mieć punkt odniesienia.
  7. Sytuacja wygląda tak. Silniczek wymieniony, podkładany inny moduł świateł, podkładane kilka modułów komfortu (nie jestem pewny nazwy, te nad nogami pasażera). Sprawdzana była instalacja, przekodowane na nowo moduły. Nawet zamki podkładane były z innych aut(między innymi z e87, wg RealOEM o identycznym numerze jak oryginalny) Cały czas bez zmian, szyba jak skakała, tak skacze i nie chce się zaadaptować. Jedynie na jednym module (z polifta) szyba podnosiła się i opuszczała płynnie, ale w przeciwieństwie do reszty nie podnosiła się sama po puszczeniu przycisku? Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Co można sprawdzić?
  8. Witam. Mam nietypowy problem z szybą, niestety nic na forum na ten temat nie znalazłem. Otóż pewnego pięknego dnia chcąc przewietrzyć auto otwarłem szybę kierowcy i prawą tylnią. Po otwarciu się szyb wyskoczył błąd i prawa tylnia szyba już się nie zamknęła. Po resecie modułu komfortu szyba znów się zaczęła otwierać i zamykać, ale skokowo. W tej sytuacji powinno się zaprogramować krańcowe położenia szyby, ale niestety nie da się. Mechanik polecił wymianę silniczka szyby, jednak to nic nie pomogło. Miał ktoś podobny przypadek? Powoli tracę do niej cierpliwość :(
  9. Wymontuje i sprawdzę czy jest sprawny. Tylko czy uszkodzonym termostacie egr temperatura mimo wszystko nie powinna być wyższa? Czy nie powinienem mieć jakiejś żaluzji?
  10. Okazało się że wszystkie świece były uszkodzone. Po wymianie auto odpala, po odpaleniu pracuje równo. Niestety samochód się nie dogrzewa, cały czas jest w okolicy 60 stopni. Wymieniony termostat główny i bez efektu. Co może być przyczyna? Czy powinienem mieć jakąś żaluzje za grillem?
  11. Witam Dzisiaj przy -12 auto nie chciało odpalić. Akumulator kręcił, ale auto nie odpalało. Kontrolka świec żarowych świeci bardzo krótko ok 1,5-2s. Po podpięciu ELM 327 i użyciu programu Piston nie wykryto żadnych błędów. Po przejrzeniu paru wątków obstawiam że jest to albo uszkodzony sterownik, albo świece. Czy mogę jakoś sprawdzić to samemu? Po podłączeniu akumulatora pod prostownik to auto z trudem odpaliło.
  12. Jak dobrać odpowiedni Mulf?
  13. 1. Posiadam E90 z 2006 roku z navi bussines i BT. Chciałbym dołożyć USB gdyż posiadam samego AUX'a. Czy jest taka możliwość? Co musiałbym wymienić? Dołączam zdjęcie modułu z bagażnika. 2. Wie ktoś może do czego są te luźno puszczone kable w bagażniku?
  14. Rozumiem że to na wypadek awarii turbiny lub jakiejs dwumasy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.