Skocz do zawartości

BednarE30

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BednarE30

  • Urodziny 30.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i Touring '02 N42B20
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia BednarE30

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ups. Nie zrobiłem tego, zaraz poszukam jakieś instrukcji na forum i dam znać, rozumiem że jak oddam moduł koledze to operację będę musiał powtórzyć również w jego aucie aby działał poprawnie?
  2. Ja moduł przełożyłem od kumpla na chwile (wyższa wersja) i nadal nic, z przycisku z konsoli jest ok, z kluczyka zamyka wszystko. Po co wymiana przekaźników? Gdyby były walnięte to któraś z czynności by nie działała.
  3. M@rcin94, jestem dokładnie w tej samej sytuacji co Ty, moduł komfortu ok, wzmacniacz anteny ok a piloty nie działają, kupiłem baterie na wszelki wypadek i chyba udam się do jakiegoś speca bo pomysłów brak. Chyba że ktoś ma jakiś jeszcze pomysł?
  4. Na szczęście problem pojawia się tylko po nocy i jest to chwila, w Inpie brak błędów ( z tego co wiem przy grubszych problemach z rozrządem pojawiają się błędy czujników vvt). Nest to co napisałeś ma sens i rzuca mi nowe światło na ten problem. W Łodzi mamy dobrego magika od tych beemek więc nie będę kombinował.
  5. Wygląda na problem z immobiliserem ale ekspertem nie jestem.
  6. ok, czyli nie wymieniałeś tych kół zębatych bo jak się zorientowałem to koszt jednego to ponad 1200zł, a są dwa :)
  7. Cześć, Noszę się z zamiarem wymiany rozrządu. Skąd decyzja? 2 lata temu wymieniłem napinacz na ten poprawiony, jednak ostatnio znowu przy odpalaniu (po nocy) słychać ten nieprzyjemny dźwięk (zgrzyt) rozrządu i wiele wskazuje na to że tym razem jest to za luźny łańcuch. Chce kupić większość części sam/przed naprawą aby maksymalnie skrócić czas naprawy i tu pojawia się pytanie do Was. Czy powinienem kupić od razu te 2 koła zębate od regulacji wałków (części w katalogu 4. Zesp. regulacyjny wałka roz.zaw.wydech. i 5. Zesp. regulacyjny wałka roz.zaw.ssących)? Przyznam szczerze że, niemile zaskoczyła mnie cena tych kółeczek :) Reszta części (łańcuch,szyny itp nie są tak drogie jak to jedno kółko) Pytanie kieruje do posiadaczy N42/N46 którzy wymianę rozrządu mają za sobą. Jeżeli mogę dodatkowo prosić to chciałbym poznać koszt wymiany, a jeżeli robiliście zakupy w internecie to jakieś linki.
  8. Cześć, a ja chciałem odgrzać ten temat, zamiast zakładać kolejny. Posiadam silnik N42B20 i noszę się z zamiarem wymiany rozrządu. Skąd decyzja? 2 lata temu wymieniłem napinacz na ten poprawiony, jednak ostatnio znowu przy odpalaniu ( po nocy) słychać ten nieprzyjemny dźwięk (zgrzyt) rozrządu i wiele wskazuje na to że tym razem jest to za luźny łańcuch. Chce kupić większość części sam/przed naprawą aby maksymalnie skrócić czas naprawy i tu pojawia się pytanie do Was. Czy powinienem kupić od razu koła zębate (części w katalogu 4. Zesp. regulacyjny wałka roz.zaw.wydech. i 5. Zesp. regulacyjny wałka roz.zaw.ssących)? Przyznam szczerze że, niemile zaskoczyła mnie cena tych kółeczek :) Reszta części (łańcuch,szyny itp nie są tak drogie jak to jedno kółko) Pytanie kieruje do posiadaczy N42/N46 którzy wymianę rozrządu mają za sobą. Jeżeli mogę dodatkowo prosić to chciałbym poznać koszt wymiany, a jeżeli robiliście zakupy w internecie to jakieś linki.
  9. Nie mam LPG, robię 7 tys rocznie, nie ma to ekonomicznego sensu.
  10. Myślę że idealnej odpowiedzi nie otrzymasz, ja mam silnik 2.0 ale r4, skąd rozbieżności? Już tłumaczę: 1. Obecnie mieszkam w samym centrum miasta, bywają miesiące że jeżdżę tylko do pracy a mam 4.5km ale mijam po drodze 12 świateł, średnie spalanie 13.3 l/100 km 2. Gdy mieszkałem wcześniej na jednym z osiedli do pracy miałem 12 km ale praca w ścisłym centrum więc spalanie było mniejsze około 9.5l\100km 3. W okresie letnim mieszkam na działce mam do pracy około 28 km i nazwał bym to cyklem mieszanym, spalanie około 8.8l/100km 4. Na trasie ale nie autostrada spalanie koło 8l/100km Czyli raz mogę napisać że auto po mieście pali ponad 13 l a raz mogę napisać że 9l. Będzie ciężko precyzyjnie określić jak może Ci palić nowe auto dopóki nie przetestujesz
  11. Kolego jeżeli chcesz naprawdę tanie w eksploatacji auto, to nie kupuj Bmw. Coś za coś, mniejsza o spalanie ale samo dopieszczenie egzemplarza za 14 tys. będzie dla Ciebie dodatkowym wydatkiem. E46 ma swoje mankamenty jak każde inne auto a w takiej cenie nie kupisz wozu zadbanego, będzie tylko podpicowane. Pamiętaj że rozmawiamy o autach 13-15 letnich. Są oczywiście egzemplarze dopieszczone ale te kosztują więcej. Pamiętaj o tym!
  12. BednarE30

    Łódzkie

    Ja mam złe doświadczenia z tym panem, mam problem z centralnym zamkiem, sprawdził i stwierdził że to kluczyk, więc go zostawiłem żeby wymienić baterie. Przyjeżdżam po paru godzinach a on mi oddaje rozłożony kluczyk z urwanymi stykami i stwierdził że nie da rady tego złożyć... Wysłał mnie na Obywatelską
  13. Cześć, podłącz się pod kompa a ukaże Ci się przyczyna, tak ciężko powiedzieć może jakiś czujnik lub któryś z układów ma problem.
  14. jcvda nie sądzę aby servo/pompa hamulcowa miały wpływ na działanie tylko części układu. Zacznij od podstawowej spraw- wymiana płynu hamulcowego, sprawdź również sprawność tłoka czy chodzi lekko,upewnij się że nie ma problemu z drożnością przewodów hamulcowych. pozdrawiam
  15. http://bmwcentrum.pl/uszczelki-pompy-prozniowej-vacum-zestaw-n42-n46-n46n-bmw-e46-e60-e81-e82-x3-e83-x1-e84-z4-e85-e87-e88-e90-e91-e92-e93,id2858.html Pozdrawiam Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.