Skocz do zawartości

putin1991

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia putin1991

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak wyciagne wał mogę jeździć autem ?
  2. problem jest w wale czy w reduktorze? jak powinienem to naprawić?
  3. https://www.youtube.com/watch?v=hMgScaFSHwE&frags=pl%2Cwn muszę zrobić coś takiego? dzwoniłem do bmw i nie ma żadnej akcji serwisowej na mów vin
  4. witam, bmw x5 e70 podczas odejmowania i dodawania gazu czuć delikatne szarpnięcie, efekt występuje również przy ruszaniu. reduktor https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FF41-EUR-03-2008-E70-BMW-X5_30d&diagId=26_0234 https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FF41-EUR-03-2008-E70-BMW-X5_30d&diagId=27_0040 czy ktoś miał podobny problem? czy można z tym jeździć? które elementy potencjalnie są do wymiany ?
  5. Witam, posiadam BMW x5 e70 silnik 235km m57n2, skrzynia zf6hp26 zauważyłem że co około 400-600 km podczas jednostajnej jazdy około 80km/h trzyma mi obroty do 2000 a temperatura w ukrytym menu rośnie do 96stopni (test 7). Gdy zatrzymam sie na światłach to 1,2 bieg ciągnie do 2500 obrotów pozostałe do 2000. Po około 15 km jazdy na podwyższonych obrotach potem mam spokój na kolejne kilometry wszystko wraca do normy temperatura do 90 stopni a biegi zmieniają się przy 1500 obrotów. Dodatkowo podczas tej procedury gdy zatrzymam się to z pod maski czuć delikatny smrodek jak przypiekany plastik. Czy to procedura wypalania dpf czy coś innego? Czy wszyscy to mają czy tylko ja ?
  6. a jednak to nie termostat, ale bez niego jest lepiej. problem pojawia się po przejechaniu 4 kilometrowego wzniesienia pod górę na niskich obrotach do 1,5 i jak się zatrzymam po takim manewrze na światłach przeciąga biegi, jak przejadę chwilę ustaje. teraz będę sprawdzać pompę wody i chłodnicę główną może tam jakiś majonez jest albo pompa nie daje razy chłodzić .
  7. a ten 3 bieg wbija z szarpniecie u mnie jak przeciąga biegi więc zacznij od inspekcji tego termostatu, wywal klapki, zacznij sprawdzac tem. w ukrytym menu test 7 na necie masz jak to robić i napisz jakie masz wartości
  8. jak tam nie ma żadnego czujnika, BMW nie rekomenduje wymiany oleju
  9. ja już zdiagnozowałem. U mnie zacinał się króciec który jest popychany przez termostat w wymienniku ASB. kruciec wyjęty testuję teraz bez niego i jest rewelacja, ale konsekwencją jest temperatura silnika 75-86 stopni. ze tydzien jak wszytko będzie ok wstawię tą śmieszną część i gitara. proponuję ci : 1. wywal klapki bo często się zacinają i są nie potrzebne to nie Syberia 2. sprawdź termostat wymiennika ASB objawy które masz pojawiają się jak olej w skrzyni łapie zbyt wysoką temperaturę lae po jakimś czasie termostatowi udaje się włączyć i przechodzi. Jazda pod obciążeniem miasto górki jak jedziesz 120+ wszystko jest ok bo pęd powierza chłodzi ci wymiennik ASB.
  10. tam wcześniej piszesz o lekkim szarpnięciu na 3 biegu tez to mam ale tuz przed wystąpieniem przeciągania. Masz bardzo mały przebieg jak na takie objawy. tu ktoś pisze że soft jak ty masz ostatniego przedlifta 2010 i soft masz dobry. Ja osobiście mam podejrzenia co do temperatury że rura od wymiennika nie jest w pełni drożna i przy spokojnej jeździe przepływy wody jest zbyt mały i się grzeje.
  11. jaki przebieg? dlaczego chcesz wymieniać?
  12. Ja już robiłem 3 razy adaptacje i upadłe softa ale to nic nie daje. Objaw jest na tyle incydentalny że specjaliści od skrzyń nic nie mogą poradzić bo komputer nic nie mówi wszystko jest ok. Dodam że objaw przeciągania 1-2 biegu pojawia się gdy rozpoczynam jazdę po nocy i ruszam pod lekka górkę z podjazdu lub gdy lecę pod górkę około 130/140 i zatrzymam się na światłach. po przejechaniu 5 km puszcza. Pytanie do autora czy może patrzeć temperaturę silnika z ukrytego menu w trakcie jazdy w jakich wartościach się mieści ? Ja jak objaw wystąpi i szybko sprawdzam temperaturę jest w okolica 94-97 I nie schładza się jak się zatrzymam dopiero jak wcisne gaz powyżej 3000 obrotów. dg czy potrafisz wywołać to przeciąganie ? Robiłem test na wyłączonej klinie i objaw nie występował tak jak by silnik miał lżej Ale klima sprawna, i nadal nie wiem co to, napewno to nie dpf bo sprawdziłem z ciekawości Zaczynam podejzewać przedni most albo półosie ze tam się coś zaciera dg czy masz klapki przed chłodnicą? I czy ingerowałeś w Soft silnika bo w mojej x5 e70 3.0d xdrive jest mocniejsze niż seria było grzebane, Mój przebieg to 220000 Do admina usuwasz moje tematy na ten temat cały czas problem jest nierozwiązany. Ten temat chociaż zachowaj
  13. w m57n2 zrezygnowano z filtra bo bardzo często się zapychał jet on zbędny, filtr montowano w m57
  14. nie ma filtra odmy według realoem. Ja mam oryginał bez filtra i jest ok, poprzednie wersje tego silnika mają. Ucieka ci olej przez odmę?
  15. Witam posiadam BMW x5 e70 3.0d zf6hp26. Auto kupiłem z przebiegiem 200000 miało wymieniony olej przy przebiegu 190 000. Auto sprawdzali w Aso powiedzieli igła. Po czasie okazało się że przy rozgrzanym silniku skrzynia przy redukcji z 5 na 4 wchodzi w tryb awaryjny komputer pokazywał problem ze sprzęgłem h . Wymieniłem sterownik hydrauliki oczywiście olej i miskę z filtrem. 2lata gwarancji ale warsztat powiedział że powinienem wymieniać olej co około 60 000 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.