Witam, Zglebilem temat z chlodnica oleju. Sam mam problemy z temperatura jak wiekszosc w moim 335i. I po kilku przemysleniach zdecydowalem na wlozenie w pierwszej kolejnosci zamiast przednich halogenow 2 razy wiekszych wlotow powietrza czytalem na niemieckich forach ze niby zbija okolo 15 stopni w dol. Wloty mozna dostac w serwisie bmw za 200zl za sztuke. Mam gdzies numer czesci gdyby ktos chcial. W wtorek mam je odebrac wiec jak zamontuje dam znac jaki efekt. Jesli nie bedzie zadowalajacy zamontuje druga oryginalna chlodnice w lewym nadkolu. Jest tam przewidziane miejsce na dodatkowa chlodnice wody ktora jest identyczna jak ta w prawym nadkolu do oleju i polacze obie w jeden obieg. Mozna zamontowac tez wydajniejsza w miejsce oryginalu ale porzedne sa drogie a co do tanich boje sie ze moze sie rozszczelnic. Obecnie autko ma niecale 350 ps ale za 3 tyg jade montowac wiekscy coler + calkowicie nowy wydech + nowa mapa wiec chce zabezpieczyc przegrzanie sie.