Skocz do zawartości

kuluem123

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i

Osiągnięcia kuluem123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W zasadzie nie chodziło mi o wygodę bo tutaj akurat na plus dla bmw jak dla mnie, ale bardziej o awaryjność. Mazda problemy z wałkami, niby poprawione ale nie wiadomo i jest jeszcze pare innych bolączek. Co do bmw to na start wiem, że raczej czeka mnie wymiana rozrządu i pewnie olej w skrzyni przy okazji, ale oprócz tego raczej auto bez awaryjne. Oba auta mi sie podobają, tym bardziej, że jestem młody to wiadomo bmw hehe, jednak nie bardziej wyglad a technika jest dla mnie ważniejsza. Brać 2 lata młodszą i 50 tyś mniej przebiegu mazde w manualu, czy 2013r automata bmw z 200tys km przebiegu, raczej w tym aspekcie technicznym bym bardziej pytał. P.S ja jestem prostym chłopakiem, jeździłem do tej pory starym peugeotem 206, takze dla mnie skóry + automat to można powiedzieć ze juz jest full opcja ^^.
  2. Witam. Panowie stoje przed wyborem zakupu auta. Rozumiem ze to forum bmw ale spróbuje :) Bmw 520d 2012r n47 full skóry automat 206tys 1 wlasciciel przy 160 tys nowa turbina. Czy mazda 6 2.2 2015r 150 tys rowniez 1 wlasciciel?
  3. Aż taki biedny nie jestem ;D. Benzyna 2.0 98r.
  4. Witam, mój poprzedni wątek został zamknięty, bo dałem zły temat, wszystkie problemy sie nie zmieściły ale nie ważne. Okazało się, że ten dźwięk : https://www.youtube.com/watch?v=XPk0SPbeBuo to nic innego jak popychacze hydrauliczne, które stukają gdyż mają zbyt mało oleju. Mechanik zadzwonił i mówi, do mnie, że jego mechanik dolał około 6 litrów oleju. Zdębiałem. Miesiąc temu zanim linka od maski się urwała, sprawdzałem bagnet i był w normie. Przez ten czas zrobiłem jakieś 1000-1500 km. Mechanik nie mógł podnieść auta na podnośniku bo ma zajęty, ale może do wieczora się uda, i sprawdzi czy nie ma wycieków, ale raczej to nie możliwe, zauważyłbym tak duży wyciek oleju. Do tej pory sie zastanawiam jak to możliwe, auto nie kopci nic się nie dzieje. Mechanik sam był w lekkim szoku, bo już raz miał taką sytuację, tylko że facet miał tylko 0.5 litra oleju w silniku i nic się nie stało ! Falowanie obrotów : https://www.youtube.com/watch?v=3FcjhCWxvsQ - dopiero sprawdzi wieczorem, także też dam informację jak poszło. Mam tylko nadzieje, że nic się nie zatarło i dlatego falują obroty, chociaż raczej nie, bo na rozgrzanym jest wszystko ok. 520i 98r. 150 KM
  5. Witam, czy orientuje się ktoś gdzie jest przejście po otworzeniu maski do schowka ? Muszę przeciągnąć kabel który mam umieszczony zaraz obok silnika do wnętrza samochodu, ale nie wiem gdzie znajduję się ta gumowa zaślepka. Pzdr.
  6. Witam, oddałem auto do normalnego mechanika. Okazało się, że padł regulator napięcia, ale zalecił też wymianę alternatora, bo był w złym stanie, możliwe, gdyby kolega mi nie wymienił na "Nowy" alternator, to stary mógł jeszcze się nadawać, ale nie miałem już czasu załatwiać go, bo miesiąc nie mam już auta i nie chciało mi się czekać. Jako że jestem w Niemczech, do zapłaty wyszło: 200 E - Nowy alternator + robota (Zamiennik) 50 E - Nowy regulator + robota = Razem z robotą około 250-270 euro.
  7. Samochod po wymianie alternatora chodzil na wolnych obrotach przez 2 godziny i przejechal okolo 50km zanim sie zaswiecila kontrolka. Wiec czy to napewno wina alternatora/regulatora czy jeszcze czegos innego? Dlaczego dopiero po takin czasie sie zapalila, a nie od razu po wymianie? Bo nie rozumiem tego. Pozdrawiam
  8. No tak ale malo prawdopodobne ze drugi alternator jest tez walniety. Jak czegos sie dowiem to od razu napisze
  9. Czyli możliwe, że sama wymiana akumulatora jeśli on jest przczyną może dać efekt, trzeba po prostu wstawić inny i sprawdzić, dodam, że nie jestem pewien, zerkne dzisiaj ale akumulator ma mniej niż rok.
  10. Przybliże jeszcze trochę : Jestem w Niemczech, niemiecki mechanik powiedział, że padł alternator, ale tutaj się nie opłaca tego kupować, więc znajomy który handluje częściami, ściągnął mi z Polski, ciężko mi cokolwiek więcej powiedzieć, bo jeszcze nie miałem z nim kontaktu odkąd wziąłem auto, dopiero może dzisiaj. Wydaje mi się, że został wymieniony sam alternator bez regulatora. Akumulator został ten sam, jak padł mi na autostradzie do samego 0, to potem go tylko podładowali. Zresztą może ktoś mi powiedzieć dlaczego po wymianie na "nowy" alternator, dopiero po przejechaniu 20 km, zaświeciła się kontrlka, a nie od razu po uruchomieniu ? Czy ma to coś do rzeczy? Bo coraz bardziej mi się wydaję, że to nie była wina alternatora, ale czegoś innego. Na tą chwilę nie jestem w stanie samemu sprawdzić napięcia, nie posiadam narzędzi. Pozdrawiam. Kolega ma przyjechać za pare dni zobaczyć, bo mówi, że na nowym alternatorze sam troche pojezdzil i nie było problemu. Chodzi mi o to, co na obecną chwilę mogę sam sprawdzić bez specjalistycznych narzędzi. Może jakiś poluzowany kabel na akumulatorze? Cokolwiek może być tego przczyną ?
  11. Witam, po krótce, wracając z pracy, zaczeło wszystko wariować tj, kontrolki, radio włączała się i wyłączało, kolega mnie odholował, a mechanik (tez kolega) uznał, że jest przczyną był alternator, który nie ładował akumulatora, dzisiaj odebrałem auto na nowym alternatorze, przejechałem 20 km i ponownie zaświeciła się kontrolka akumulatora. Zrobiłem TEST 9 w OBC, tj. napięcie alternatora i coś tu nie gra, diagnoza była chyba chybiona,bo napięcie podczas pracy silnika wskazuje 11.1, a przy wyłączonym ok 11.3 . Powyżej 3 tys obrotów, kontrolka znika, jakby miało wtedy większe napięcie, czyli chyba na niskich obrotach jest za niskie, nie wiem gdzie najprawdopodobniej leży przczyna. tutaj jeszcze dorzucę filmik (Sorki za jakość, pod koniec filmiku dopiero obraz się wyostrzył) https://www.youtube.com/watch?v=khdFUBAaPlM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.