Skocz do zawartości

deSade

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    dopiero w planach :)

Osiągnięcia deSade

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ostatecznie dałem 105.000, po przebiciu już dalej nie licytowałem. Szukam dalej ;)
  2. Niestety odpowiedź z ASO była do przewidzenia: Zgłosiłem się z prośbą do DRAY'a, dziś powiniennem otrzymać od niego pełną historię serwisową. Myślicie, że w leasingowanym aucie ktoś cofałby przebieg :shock: ?
  3. Hyde, w papierowej. Jak załatwić sobie taką z ASO? EDIT: Wysłałem maila z zapytaniem do ASO z Białegostoku
  4. charlibrkck, w książce serwisowej były tylko wymiany oleju przy +/-20k i +/-49k. Więcej wpisów brak :/
  5. charlibrkck, nie pytałem, ale zostało zabrane poprzedniemu właścicielowi za nie spłacanie leasingu, więc może i zabrał dla siebie, kto go tam wie. Felgi może zmienił, bo takie się mu bardziej podobały? To tylko domysły, nie znam prawdziwych powodów ;) Co do samej aukcji to zanim zacznę licytować chciałbym poznać właśnie Wasze opnie o tym nalocie, bo trochę mam wątpliwości czy nie będzie trzeba naprawiać silnika. Zdarte opony + w miarę duża moc = było ostro ciśnięte w mieście a ten silnik jest chyba raczej delikatny...
  6. Trzecie podejście do wyboru auta :) Zwiększyłem trochę budżet, poszukałem, znalazłem i pojechałem dziś obejrzeć. Ogłoszenie: https://aukcje.efl.com.pl/Auction/BMW-320D-GT-XDRIVE-2013r.-id41002 Auto wizualnie w bardzo dobrym stanie, jedynie przedni zderzak porysowany w dwóch miejscach (co mi w żadnym stopniu nie przeszkadza). Opisany problem z zapoconą odmą nie występował, nie była zapocona, ale za to był mokry wąż wody. - Na korku wody dość tłusty i lepki „miedziany osad” - w chłodziwie też to pływało. Zdjęcie: http://i.imgur.com/EpF2gGI.jpg - Szukaliśmy spalin w płynie chłodniczym (czy uszczelka pod głowicą jest przepalona) testem chemicznym - nie stwierdziliśmy awarii. Niestety test chemiczny nie pokaże przepalenia uszczelki pomiędzy kanałem wodnym a olejowym :cry: - Stan oleju max lub nawet 1mm powyżej max - Średnie spalanie z komputera 7.6l i średnia prędkość 35km więc raczej jazda miejska a auto ma dpf - Opony z tyłu zużyte na maksa, przód bardzo mocno - Skrzynia OK we wszystkich trybach - Silnik suchy - Silnikiem delikatnie trzepie (na filmiku jest stabilizacja obrazu, oczywiście trzęsie się w rytm klekotu) bardziej niż w poprzednio oglądanym E90 (starszym o dwa lata). Film: https://sendvid.com/7va3n8uq - Zastanawiająca wyrwa w wyciszeniu nad silnikiem wielkości pięści, nie mam pojęcia w jaki sposób mogła powstać, nie ma tam żadnych ostrych elementów o które można by zahaczyć. Zdjęcie: http://i.imgur.com/B44jiRE.jpg Najbardziej interesuje mnie Wasza opinia na temat tego osadu na korku wody, oraz ogólna ocena auta. Czy ten osad wygląda na uszczelniacz chłodnicy? Jeżeli tak to dlaczego ktoś mógł tego dosypać/dolać jeżeli auto było serwisowane w ASO?
  7. Hej, kolejna próba :) Co możecie powiedzieć o tym aucie? Szukając VINem w google nic nie znajduje :/ http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-seria-3-318d-bixenonnavi-szyberdach-idealna-ID6ypznW.html#da12bc0000
  8. Wygląd auta przed naprawą: http://i.imgur.com/VbFG8sO.jpg http://i.imgur.com/JPOafft.jpg http://i.imgur.com/L2KhTcO.jpg http://i.imgur.com/RflyCw1.jpg http://i.imgur.com/cSLsgm1.jpg http://i.imgur.com/jTS8Z1H.jpg
  9. Ok, po oględzinach co udało sie ustalić: - Pod maską bardzo sucho (nic nie wyciekało) - Nic nie stuka, nic nie puka. - Łańcuch pracuje, ale nie ma metalicznych zgrzytów. - Lewy bok (od strony lampy) był po "miejskiej stłuczce" właściciel zobowiązał sie wysłać mi na maila zdjęcia sprzed naprawy (powiedział o tym zaraz na samym poczatku). - Elementy podobno wymienione bardzo ładnie, bez szpachlowania, po prostu wymienione w całości i pomalowane. - Właściciel powiedział, ze nie ma problemu pojechać do serwisu i sprawdzić dokładnie u nich czy wszystko jest ok. Pytanie ładować sie w to? Jeżeli chciałbym to tylko auto na 2-3lata, nie bede miał problemów go sprzedać przez ten bok?
  10. Pakito, czy ta cena jest za niska jak na to wyposażenie? Ogólnie przeglądając oferty aut, to są one w tej cenie. Zrobiłem małe poszukiwania i widziałem, że obecny właściciel próbuje je sprzedać od marca, na początku cena wynosiła 46.500PLN. Niedługo wybiorę się sprawdzić autko "na własnej skórze" na co konkretnie zwrócić uwagę w tym modelu? Bo tak jak pisałem, wezmę ze sobą kogoś, ale też chciałbym zobaczyć czy on sam będzie te elementy lokalizować (które napiszecie), jeżeli nie to podpowiem mu, że chciałbym aby sprawdził tu, tu i tu. Oczywiście po zebraniu informacji podepnę je do tematu i będę liczyć na Waszą pomoc w dalszych krokach :)
  11. Dzięki za kolejną odpowiedź, a jesteś może w stanie ocenić po tym co podesłałem oraz tym co rozkodowałeś - czy auto jest warte swojej ceny (chodzi o wygląd i wyposażenie z VINu)? Nie jest ona zaniżona/zawyżona? Czy ten przebieg 150k (podobno dla diesel'a mało) jest faktycznie nie straszny temu silnikowi i przy odpowiednim dbaniu pojeździ bez rozsypania się jeszcze kilka lat?
  12. DRAY, rozumiem, jestem przygotowany na taki koszt. Powiedz mi, jeżeli oczywiście możesz, czy jest sens pojechać z taką wymianą do ASO? Jakie mogą być w ten czas ewentualne koszty wymiany?
  13. Witam, chciałbym zacząć przygodę z BMW, znalazłem autko które mieści się w moim budżecie 40k-45k, wygląda (szkoda, że nie E90, ale cóż) całkiem ładnie :) Link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6yiFId.html Przeszukałem internet, poczytałem o silniku, mam masę sprzecznych informacji (np. po 150k przebiegu silniki zaczynają się psuć, ale też na tej samej stronie zdanie, że po 2010r. już jest lepiej i psujące się elementy zostały poprawione). Widziałem też informacje o rozrządzie od strony skrzyni biegów, który jest podobno drogi i awaryjny oraz problematyczny w naprawie, czy tak jest naprawdę? Ponieważ auto jest fizycznie do obejrzenia na parkingu, podjechałem i sprawdziłem takie "typowe" elementy, moją uwagę przykuł brak logo BMW na szybie kierowcy (jest na zdjęciach). Jeżeli miałbym określić swoją znajomość motoryzacji w skali to chyba było by to 2/10. Oczywiście na oględziny / jazdę próbną wezmę ze sobą kogoś bardziej ogarniętego w sprawach motoryzacyjnych, a przed samym zakupem sprawdziłbym ją w autoryzowanym serwisie. Pytanie (drugie) do Was, znawców. Czy po poniższych zdjęciach + numerze VIN jesteście w stanie sprawdzić czy coś w tym aucie się nie zgadza / czegoś brakuje? Czytałem tutaj na forum opinie o BMW w którym po numerze elementu który pokazał się po zdekodowaniu VIN i braku tego elementu na zdjęciu (cup holder) stwierdziliście, że musiał mieć przekładaną deskę :) http://i.imgur.com/YfTFRfH.png http://i.imgur.com/gmtEkVG.jpg http://i.imgur.com/vqI3gvp.jpg http://i.imgur.com/56JjJWd.jpg http://i.imgur.com/hZ1T1cI.jpg http://i.imgur.com/V4QvvQX.jpg http://i.imgur.com/LsY6MTv.jpg http://i.imgur.com/yENu5Zq.jpg http://i.imgur.com/65sS1lX.jpg http://i.imgur.com/opdBLg2.jpg http://i.imgur.com/GbJH8hE.jpg http://i.imgur.com/TvvpcPm.jpg http://i.imgur.com/UFadDmo.jpg http://i.imgur.com/YQfHVxs.jpg http://i.imgur.com/5fggyfe.jpg http://i.imgur.com/ILmuoos.jpg http://i.imgur.com/0pAognN.jpg http://i.imgur.com/muqtp1W.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.