Skocz do zawartości

synek022

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 318d

Osiągnięcia synek022

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, czy mogę poprosić kod zniżkowy na zakup aplikacji? Chciałbym sprawdzić na swoim N47 :)
  2. Korektę wtrysków bada się na wolnych obrotach i przy 2k. Nie powinno być dużych odchyłów w wartościach, a ich suma powinna wynosić 0. Jeśli tak nie jest, to chyba do 1,0 jest granica równej pracy wtrysków i silnika - mogą wystąpić wibrację. Skoro ostatnie wypalanie było 6000km temu, a ciśnienie na wolnych to 19mBar, to świadczy o tym, że DPF jest w akceptowalnym stanie, ale wywala błąd bo nie może wystartować procedura wypalania. Może termostaty są do wymiany? Jak jest z temperaturą? Jak coś mam sprawny EGR do N47, wieczorem mogę podać numery jakbyś był zainteresowany.
  3. Noe chce straszyć, ale podam swój przykład, może jakoś nakieruje. Miałem ostatnio błąd DPF i wypaliłem powtarzając procedurę trzy razy. Po miesiącu znowu wywalił błąd i wypalić już się nie chciał. Pojawił się tez błąd EGR a przecież 10kkm temu wymieniałem. Podjechałem do serwisu i okazało się ze mam turbo do regeneracji i pokazywało w INPA ze przeladowywuje. Sprawdź pozostałe parametry ciśnień to może dowiemy się czegoś więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.