Skocz do zawartości

mgrio

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Chełm

Osiągnięcia mgrio

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mgrio

    szum przy przyśpieszaniu

    ja miałem to samo, szum w górnym zakresie - wszystkie rury szczelne, turbo hula, intercooler ok - przez przypadek oparłem się o rurkę recyrkulacji spalin idącą od kolektora wydechowego do dolotowego i okazało się że jest luźna po rozkręceniu okazało się że pękła na docisku i puszczała tędy spaliny - mały spaw i po problemie
  2. podłącz radio bezpośrednio pod aku (zbiera ci zakłucenia z alternatora) i daj jakiś filterek przeciwzakłuceniowy i zestrój ją
  3. Po problemie :D :D :D :D :D zawiozłem auto do znajomego elektronika - podpioł pod komp i była kupa błędów pompy, co doprowadziło do jej zablokowania. Błędy powstały przez opisywane zwarcie (koszt 150 zł). Wracając po usunięciu usterki auto mi "zasłabło" - macha w górę i okazało się że nie miałem przykreconej róry od intercolera na kolektorze dolotowym i zauważyłem że jest ona trochę pochlapana olejem - czy to normalne?? czy coś może się dzieje z turbo?? dzięki za dotychczasowe wsparcie i zainteresowanie tematem
  4. jestem skłonny zalać jej jeszcze do pełna :D :D :D :D aby tylko odpaliła :cry: :cry: :cry: fuck niezręczna sytuacja bo koleś który to robił to wsumie dobry znajomy ale dał ciała jestem na 100 % pewien że tym zwarciem zwalił nastawnik pompy jeśli tylko i ktoś te koszt poniesie ale puki co będę stawiałna zawór.....
  5. kurde fakt dzięki dajan - tak na szybko przy niedzieli wpadłem oddać samochód "zastępczy" i przy okazji odkręcilismy ale o tym nie pomyślałem :mad2: :wink:
  6. podpowie ktoś z tym zaworem - czy jak się rozpada na dwie części to jest uszkodzony czy tak ma być?
  7. wyjąłem dzisiaj zawór - wyszła głowiczka a za nią czarny tłoczek czyli w dwóch częściach (nie wiem czy tak ma być) złożyłem do kupy i jak podłączę pod prąd to działa ale po ponownym złożeniu i wsadzeniu do pompy dalej nie pali
  8. wykręcimy i zobaczymy na stole czy się otwiera - na allegro widziałem w granicach 50 zł.
  9. wmienię jutro elektro zawór i zobaczymy - a jak nie pomoże to laweta i serwis bosha :cry: :cry: :cry: :cry:
  10. tak robiliśmy, paliwko leci - a z pompy nie wychodzi
  11. swiece grzeją, kontrolka oleju gaśnie na pierwszy żut oka wszystko ok tylko nie daje paliwa - może to tylko elektrozawór - innej koncepcji nie mam - w poniedziałek będziemy patrzeć
  12. jeszcze jedna sparawa - kontrolka wtrysku gasnie normalnie ale jak się go kręci tak z 10-15 sek mróga
  13. sorki faktycznie nie podałem modelu :mad2: co do nerwów to fakt wkurzyłem się na maksa - 525 tds -95 r turing
  14. wiesz coś może w tym być bo - jak dokręcane były rórki to chyba zwarłraz kluczem o rozrusznik ale nie jestem pewien - ale pompka paliwa niby tłoczy - a pompa nie chodzi - wydrukowałem opis bezpieczników ale nie wiem który konkretnie odpowiada za sterowanie tak jak zuważyłem w opisach to w bmkach (to moja pierwsza) jden bezpiecznik odpowiada za wiele zespołów i np halogeny pojawiają się w opisach kilku bezpieczników :?: :?: wydrukował mi muj mechanior z jakiegoś programu który ma na laptopie (może wyrwę coś odniego to wrzucę na stronę)
  15. nie wszystko złożone ok. nie podpięty był tylko czyjnik ostatni i czujnik z dolotu oraz rórki podciśnieniowe na dolocie a mimo to zapaliła teraz za groma nie chce........ :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: noc nie przespana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.