Skocz do zawartości

mario23

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia mario23

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. :) Dzieki ale co to jest? Ps, te BMW mnie zaskakuja. Taka stara a dalej mnie zadziwia... (pozytywnie) :) Wiesz moze gdzie moge wiecej znalez informacji o bledach?
  2. no wlasnie problemy sa, nie ma mocy tyle co powinna. i potrafi czasami ciagnac do 160 i dalej sie blokuje(widac na wskazniku spalania jak odcina) a czasami nie blokuje, jedzie troche lepiej ale i tak niewiele wiecej.
  3. Witam, wyczytalem na forum ze po wlaczeniu zaplonu i nacisnieciu 5 razy gaz do oporu mozna odczytac bledy. U mnie po tej czynosci zapala sie trzy razy czujnik wtrysku. Czy moze ktos wie co to oznacza? Dzieki za pomoc.
  4. U mnie byly to akumulatorki w liczniku.
  5. mario23

    sprzedam czesci 524td

    A CZY KOMPUTER STERUJACY SILNIKIEM DOSTANE?
  6. Cisnienie przy okolo 2tys to moze o,2 przy 4tys 0,75barachyba za malo ale nie mam pewnosci.
  7. Dzisiaj dzwonilem do ludzi ktorzy naprawiaja turbiny i nie wiem czy to prawda ale dowiedzialem sie ze przy 2tys obr.min cisnienie powino wynosic 0,6- 0,8 bara a luzy na turbo na boki moga byc delikatne a do przodu i tylu nie powinno byc. W weekend sprawdze to napisze jak jest u mnie.
  8. dzieki za pomoc. ja tez bylem zeby podlaczyl go ale gdy tylko sie polaczyl wywalalo go. pamientasz moze ktory komputer wymieniles bo sa dwa? sprawdzilem turbine i ma troche luzu w boki. jak miales walnienty komp to dobrze palil?
  9. Pytanie tylko jak go sprawdzic? Chyba najlepsza była by podmiana na stwierdzenie z sprawnej ale nie znam nikogo kto ma taka bmke z 24td z okolic garwolina. moze jest inny sposob?
  10. Witam. mam 524td z89r i silnik nie ma mocy. podejrzewam ze to turbo siadło ale nie jestem pewny. jesli ktos wie jakie ciśnienie powina wytwarzać tutbina przy 1000obr/min 2000obr, 3000 i 4000 to byl bym wdzieczny za pomoc. silnik przy okolo 2000 troszke lepiej sie zbiera ale to i tak za malo zeby cokolwiek wyprzedzic:) silnik wygląda na ok bo nie kopci i malo pali.
  11. Ten czujnik jest na lewym blotniku (od kierowcy). ma rozmiar moze 5 na 10 cm i jest aluminiowy firmy BOSCH.Do niego jest przewod od kolektora sacego i kostka elektryczna 3 pinowa. Jezeli to nie to to chyba zostala mi jeszcze turbo.Cisnienie daje ale nie wiem czy nie za male.Moze ktos sie orientuje jakie powino byc cisnienie przy np 1500 obm 3000 i np 4000?
  12. ten czujnik cisnienia nie jestem 100 % pewny ale pracuje dopiero pod napieciem bo ma w srodku uklad scalony i raczej proba pod kompresorem i miernikiem nic nie da. napiecie jego pracy to raczej 5V ale nie radze sprawdzac. Jezeli mial by wiecej informacj o jego pracy to bardzo prosze o pomoc.
  13. mario23

    ktokolwiek pomoże??

    Mam dokladnie ten sam problem. Silnik sie wydaje ok bo malo pali i nie kopci. nie zapala sie lampka serwis dlatego nie jechalem do serwisu bo tez mnie nie stac. Pomocy.
  14. W moim przypadku byla to wina starych akumulatorkow w liczniku. Wymienilem je na nowe i jest juz ok :) nawet oil servis pali sie na czerwono ale reset i jest na zielono;) A brak mocy prawdopodobmnie czujnik cisnienia doladowania turbo bo po jego odlaczeniu nie ma roznicy. Moze ma ktos taki do sprzedania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.