Skocz do zawartości

BartekRogo

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia BartekRogo

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Szukaj 320i przed liftem, lub po lifcie. Od czerwca 2000 jest tam silnik 2,2 litra i 170 KM, a wiec tyle ile Tobie starczy. ewentualnie 328i przedlift, 325i przedlift... ale 320i bedzie najlatwiej znalezc w bdb stanie. Minimum 2.5. Chociaz najbardziej 3.0 Czy w moim budzecie 20k (na samochod i pakiet startowy) znajde zadbanego touringa 2.5-3.0?
  2. Witam kolegów, postanowiłem nie zakładać nowego tematu tylko użyć tego. Po przeczytaniu kilkudziesięciu stron tego tematu jestem rozdarty. Ile osób tyle opinii. Więc spróbuje może sprecyzować swoje preferencje co do bawarki i moje finanse. 1. Musi być Touring. Podoba mi sie jak cholera. Z felgą np "style 67" robi mega robotę. Ewentualnie Coupe lub Sedan, ale to tak awaryjnie. 2. Silnik, na 100% benzyna i na 100% nie będę zakładał LPG. Do okazyjnej jazdy po mieście i trasy. Rocznie myślę że około 10-12k km. Chce mieć te minimum 150KM i ma być go słychać. Więc z tego co już się orientuje, będą to 325, 328 i 330. No i teraz zaczynają się schody. Jeśli chodzi o spalanie to wiadomo że nie po to kupuje się taki silnik żeby oszczędzać. Liczę się z kosztami paliwa tak samo i z kosztami napraw. Budżet jaki założyłem to 20k zł, na samochód i pakiet startowy. Jeśli to coś zmieni to powiedzmy że te 22k zł. Moja pytanie więc. Jakiego z tych trzech silników szukać w takim budżecie? Chciałbym kupić zadbany egzemplarz i doprowadzić go do stanu idealnego w tej kasie. Z tego co już przeczytałem niewielkie są różnice pomiędzy tymi trzema motorami. Porywam się z motyką na słońce czy jest to wykonalne? W co celować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.