Koledzy pomocy! jestem szczęśliwym posiadaczem x3 od 4 miesięcy i czytałem już troszkę o słynnej zębatce lecz nie przypuszczałem że ten problem dopadnie mnie tak szybko. Wczoraj przy jeździe po trasie ze stałą prędkością 120 km/h usłyszałem pisk komputera a następnie zapaliły się kontroli 4x4, abs i ręczny. Zjechałem na pobocze i z odrobiną nadziei zgasiłem i odpaliłem silnik, niestety nic to nie dało. Nieco później po dłuższym postoju (ok 10min) kontrolki dalej się świeciły i wygląda na to że przedni reduktor został odłączony ponieważ przy ruszaniu czuć lekki opór na przedniej osi (tylko przy ruszaniu, po rozpędzeniu auto jedzie normalnie). Dodam że olej w centralnym dyfrze był wymieniany zaraz po zakupie (4 miesiące temu) i że widniały w nim małe drobinki metalu. I tu rodzi się moje pytanie: od czego zacząć naprawę i czy mogę przejechać autem w takim stanie 200 km do mojego mechanika? :cry: