Skocz do zawartości

alien776

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i 2006

Osiągnięcia alien776

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź, czyli zostaje albo kupić nową, albo używkę z konkretnie E90 N46. Zastanawiam się tylko dlaczego napisałeś "teoretycznie nie" czyżby jednak były to jakieś "zamienniki"?
  2. Witam, Do wymiany mam pokrywę zaworów, mechanik dopatrzył, niewielką dziurę od strony kabiny. Nie wiem czy jest sens kupować nową w ASO za 1200 ponieważ zamienników żadnych nie ma (lub nie znalazłem). Mój silnik to N46 150 KM, znalazłem używana od BMW E46 318i N42 i tutaj pytanie czy te pokrywy są takie same? Poniżej wklejam link do aukcji https://www.olx.pl/i2/oferta/pokrywa-zaworow-z-bmw-e46-318ti-n42b20-CID5-IDkVicg.html#:1198de9552 Pozdrawiam
  3. Do daje przełącznik? na kazdym z kabli bede mógł kasować błędy zrobić diagnostykę wszystkich modułów i ewentualnie coś nowego zakodować w samochodzie?
  4. Jaki interfejs najlepiej wybrać do e90 z 2005r? 1. http://viaken.pl/pl/polski-interfejs-diagnostyczny-bmw-usb-1996-2006-inpa-pl-najlepszy.html 2. http://viaken.pl/pl/interfejs-usb-do-bmw-k-dcan-standard-we-wtyku-obd2-16pin.html 3. http://viaken.pl/pl/interfejs-usb-do-bmw-k-dcan-pro-we-wtyku-obd2-16pin.html
  5. Witam, od jakiegoś czasu poważnie myślę o wymianie rolki napinacza i rolki przy alternatorze, ponieważ mam wrażenie, że chodzą głośniej niż cały silnik. Nigdzie nie znalazłem informacji. Można gdzies kupić same te rolki czy np występują tylko w komplecie z napinaczem? Ewentualnie jakiej firmy wybrać żeby po paru tysiącach nie było tego samego. Dziękuję i pozdrawiam. BMW e90 320i 150km n46
  6. Właśnie jestem po "naprawie" a właściwie klejeniu i powiem wam, że jestem pod wrażeniem jaka ta poxylina jest mocna! Ściągnąłem wężyk przy pompie, wyczyściłem benzyną ekstrakcyjna, przetarlem papierem ściernym, żeby troszkę zmatowić i wyczyściłem z pyłu. Później poxylina.. Naprawdę póki co jest świetnie. Wszystko trzyma, a uwierzcie, przy zakładaniu wężyka nie oszczędzałem tego. Hamulce są mocniejsze, wyżej "łapią", a co najważniejsze nic nie piszczy! Dziękuję wszystkim za pomoc :D Pozdrawiam
  7. Kroćcem jest ten sam efekt, miałem gorący silnik i nie chciałem łapy tak głęboko pchać :D jeśli nim ruszam to nawet powiedziałbym że jest jeszcze głośniej lub ciszej w zależności jak się ustawi. Czyli co? Spróbować poxylina nie zaszkodzi? PS. Nie wydaje się wam że silnik dość głośno chodzi?
  8. Proszę nagrałem własnie film i doskonale słychać z czym sie zmagam. https://www.youtube.com/watch?v=wtPX0EspYCk&list=PLdo0VDHUYKN-euHqyqfuMwjnzcHthnOqq&index=10 Próbowałem w jakiś sposób ruszać silnikiem, jak widać nawet najmniejsza zmiana położenia powoduje zmniejszenie bądź nasilenie się dźwięku. Kupiłem dzisiaj poxilinę, spróbuje to zakleić, co wy na to?
  9. Sam to robiłem, wszystko jest poskładane w ten sam sposób, tego jestem pewien. Według mnie to to na 90 % króciec bo gdy nim ruszam, prawo lewo, góra dół to dziwek się nasila bądź całkowicie znika, co do tego mają łopatki ? Jeśli go wcisnę to dźwięk ustaje i jest w porządku. Znalazłem film, mniejwiecej tak wygląda to u mnie. Jest luz który powoduje nieszczelności a w efekcie jakiegoś rodzaju piski.
  10. http://www.sklep.gawex.com.pl/img/p/841-1448-thickbox.jpg Chodzi o ten element z lewej strony z żółtym "kapturkiem" Nie wiem czy zdjęcie oryginału ale bardzo podobne.
  11. No właśnie te uszczelki o których piszesz już wymieniłem, ładnie trzyma i nic nie cieknie. Na tym jak to nazwałeś króćcu jest delikatny luz i według mnie to powoduje piski. Nie wiem, moze on być jakoś wciskany? Coś jak szybko-złączka?
  12. Jest opaska, zacisnieta dość mocno. Wydaje mi się że ten dźwięk nie dochodzi spod opaski tylko z samej pompy, dokładniej, tam jest taki obrotowa aluminiowa rurka na którą zakładany jest wężyk i wydaje mi się że te dźwięki dobiegają z pod tego obrotowego elementu. Pytanie teraz czy da się wymienić uszczelke? To jest rozbieralne czy nie?
  13. Witam bardzo serdecznie, mam spory problem z moją e90, chodzi o pompę vacum która po wymianie uszczelek zaczęła niemiłosiernie piszczeć... Nie wpływa to na aspekty techniczne, ale po prostu piszczy... Mniej więcej zlokalizowalem miejsce piskow i okazuje się że dochodzą z okolic ruchomego przegubu na który nałożony jest gumowy wężyk. W zależności od ustawienia silnika piszczy głośniej lub słabiej, czasami w ogóle. Co mogę z tym zrobić? Jak to wyeliminować? Szkoda kupować nowej pompy skoro działa. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
  14. Mam podobny problem, mianowicie wyskakuje błąd p0430 i p0420, po kasowaniu kontrolka znika lecz tylko na jakieś 30 km, dalej znowu się świeci. W warsztacie zalecił mi wlać bak vervy i "przepalic" silnik na wysokich obrotach, najlepiej w trasie. Jak sądzicie, To może pomóc? Dodam że przy przyspieszaniu wydaje mi się że nie ciągnie równo a na większych dolkach wręcz potrafi przerwać, stracić na sekundę moc.
  15. Rozumiem, że ze zdjęć nic niepokojącego nie widać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.