Skocz do zawartości

Zacki85

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530i 2002

Osiągnięcia Zacki85

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Temat dosc stary ale moj problem jest jak najbardziej aktualny, mam dokladnie takie same metaliczne stuki przy przyspieszaniu, bylo to wrecz walenie, po ustaleniu wadliwej podpory walu i wymianie problem nadal wystepowal, wiec idac dalej wymienilem krzyz na wale, niestety drgania dalej byly tak silne ze nowy krzyz poucinany zostal na kawalki, wiec idac krok dalej zdemontowalem caly wal i wyslalem do regeneracji, okazalo sie iz uszkodzony jest rowniez przegub. Chcac oszczedzic dalszego dochodzenia wymienilem caly przegub, zalozylem nowy krzyz i podpore walu oczywiscie wszystko orginalne wraz z wywazaniem. Niestety po zaloeniu bicie nadal wystepuje teraz tylko na drugim biegu przy raptownym przyspieszaniu i powyzej 3 tys obrotow. Podnoszac auto na podnosniku sprawdzilem cale mocowanie dyfra, tuleje i wszystko w stanie idealnym, powoli sie juz poddaje, panowie ratujcie prosze. Moje ostatnie opcje to dyfer w srodku lub polosie. Auto to e39 520 orginalnie, silnik jest po zmianie wsadzony 3.0, natomiast wal i dyfer z e39 m5 (dyfer spawany) mozliwe iz poszlo cos w dyfrze ? bo dziwne ze tak sie dzieje tylko na drugim biegu. Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.