Skocz do zawartości

Vartman

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39. 530d bmw390l 2.0d 163ps

Osiągnięcia Vartman

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów chce zakupić x5 4.4 jak wyglada spalanie przy tym silniku serwis co sprawdzać przed zakupem jakie maja mankamenty
  2. Oby bez problemów , o dalszych krokach będę informował , bądźmy dobrej myśli ... Ze nie będzie wielkich kosztów i auto będzie żyć
  3. Na ta chwile była zablokowana turbina uruchomił ja coś mówi ze problem z katalizatorem może być
  4. Nie wiem czy kupisz czy nie kupisz mam fakturę na wymianę za 1100€ może masz racje .
  5. Coś jeszcze mówił ze pierwsze odpalenie na biało dawała
  6. Jak narazie mechanik tego nie rozebrał mówił tylko ze olej poszedł bokiem , kontrolka zapaliła się informacyjna o niskim stanie oleju.najgorszy scenariusz jak on to mówił E mógł paść kolektor ssący z jakimiś klapami i turbo . Koszta jak mówił ze kolektor 4700 w aso turbo regeneracja 1500 . Szukałem z ciekawości ten kolektor jest dużo używanych ale ja się na tym nie znam. Wiem ze miałem e39 2 lata turbo wymienione było 5 lat temu i do tej pory śmiga auto sprzedałem w rodzinie. Chciałem kupić coś nowszego bez awaryjnego mamnadzieje ze koszta nie bedą duże dalej będę informował i się radził . Dzięki za odpowiedzi
  7. Całego oleju nie wciągnęło . Bo pojawiła się kontrolka informacyjna .dpf tez był już wymieniany .mam nadzieje ze w miarę cenowo będzie i nic poważnego .jak się dowiem od mechanika co jest napisze . Ale jak ma być tak ze te auta się sypia to wole chyba starszym modelem śmigać
  8. witam kolegów kupiłem miesiąc temu e90 2.0d do tej pory było wszystko ok wybrałem się w trasę jadąc w granicach 120/h wyprzedziłem na 5 biegu tak jak by do odciny , po czym zmieniając na 6 bieg auto dostało muła .uslyszalem dziwny dźwięk jak dodawałem gazu takie gwizdanie . Zatrzymałem się zgasiłem silnik , po 5 minutach odpaliłem ruszyłem dalej ale już nie było tego przyspieszenia Mac do 120 /h przejechałem tak 100km pojawił się komunikat niski stan oleju, odrazu szukałem stacji po 5 km była stacja wjechałem i jak się zatrzymałem pojawił się komunikat coś o filtrze . Auto zgasiłem i wezwałem kolegę aby zabrać auto do warsztatu. Teraz czekam co to może być . Czyżby nowe turbo padło? Turbo na chwile obecna miało 80tys km i 3 lata temu było wymieniane . Podkreślę ze miałem e39 3.0d i takich problemów nie miałem . Wiec jakie koszty mogą być albo co może ktoś miał taki przypadek . Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.