Witam, Mam od jakiegoś czasu problem z maglownicą w moim BMW E90 330i z wspomaganiem elektrycznym Active Steering. Ale od początku. Podczas dynamicznego wejścia w zakręt na moim kompie wyskoczyła kontrolka z żółtą kierownicą active steering fault, następnie żółta ikonka z DSC i na koniec żółta kontrolka z czujnikiem ciśnienia opon. Nie wjechałem w żadną dziurę ani nie uderzyłem w krawężnik. Na drugi dzień podczas odpalenia auta kierownica została "przekoszona" tzn. że jadąc prosto mam kierownicę przekręconą w prawo. Zostaje zachowany pełen skręt lecz pozycja zerowa uciekła w prawo. Zostawiłem auto w chłopaków z BMW Expert na ulicy Olsztyńskiej koło Korony. Stwierdzili, że uszkodzony jest magiel/kolumna kierownicza. Teraz czekam już 3 miesiące na sprawną kolumnę z demontażu, czas leci a ja nie mogę użytkować normalnie auta. Stąd kilka moich pytań: -czy regeneracja takiej kolumny wchodzi w grę czy lepiej kupić nową część -jakiej przekładni mam szukać ( BMW expert twierdzi że jest 3-czujnikowa i ciężko dostępna) -dzwoniłem do Wałbrzycha do Auto-Rege i oni nie mają pojęcia czy przekładnia która mają będzie odpowiednia PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA BMW E 90 E90 MAGLOWNICA (6006028489) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. -Automania.com.pl jest obok mnie, jednak negatywne opinie mnie strasznie odstraszają Reasumując- jestem laikiem w temacie mechaniki, liczę na dobrą radę co w takiej sytuacji zrobić. Jeśli podałem za mało danych o moim aucie to proszę pisać nr VIN WBAVB33576AZ88130. Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc A może ma ktoś z użytkowników forum kolumnę do sprzedania?