Skocz do zawartości

kowalinho101

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 523i 2005

Osiągnięcia kowalinho101

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Tylko że klema jest zrobiona na krótko i auto kręci i słychać pompę paliwa jak pracuje.
  2. Witam. Niedawno kupiłem uszkodzone BMW 523i 2005 rok manual. Auto jest z Niemiec i zostało uderzone w tył ( okolice akumulatora i skrzynki bezpieczników jednak te elementy nie są uszkodzone) oraz trochę przód ale niestety przednie poduszki wystrzeliły. Kupiłem je bo jestem blacharzem i chciałbym je zrobić dla siebie. Problem polega na tym że auto nie odpala. Był u mnie znajomy który ma interfejs CDIF/3 i wykazał sporo błędów takich jak : CAS: -obwód wzbudzenia szyny CAN układu napędowego- wyjście A0BD -silnik rozrusznika- zacisk 50 A0B5 Interfejs użytkownika: -zasilanie anteny ABCA Klimatyzacja: -wszystkie błędy nieznane : E714,E716,E718,E719,E71C,E71E Konsola wskaźników: -temperatura zewnetrzna 931B -reszta błędy nieznane: A3AD, A3AF, A3AC, A3B9, A550, A3AE, A3B2, A3A9 Moduł informacji o systemach zabezpieczeń (SIM): - napinacz pasa kierowcy 93A9 -poduszka pasażera etap 1 93AB -napinacz pasa pasażera 93AA -poduszka pasażera etap 2 93B3 -poduszka kierowcy etap 1 93A8 -poduszka kierowcy etap 2 93B4 -klema pirotechniczna 93B2 -nieznany 93FB Moduł przełączników kolumny kierownicy (SZL): -wszystkie błędy nieznane: C9A8, C994, C9AA, C99B Bramka centralna (ZGM) -stycznik pasa bezpieczeństwa kierowcy 93BA -stycznik pasa bezpieczeństwa tylny lewy 93BC Mogę jeszcze powiedzieć że w CAS zakładce parametry pokazywało ze nie ma napięcia na zacisku 15-wzbudzenie (ACC) i oraz brak napięcia na zacisku 15-wzbudzenie (PT-CAN). Ponad to nie można sie połączyć z : DSC, Kontrolą ciśnienia w oponach, Modułami zderzeniowymi (SFZ, SBSL, SBSR), Modułem zasilania mikroukładów (MPM), Tempomatem, Sterownikiem telematyki, Układem Kierowniczym, Valvetronic, Zarządzaniem układem dynamiki wzdłużnej a znajomy zapewniał ze z tymi steronikami łączył sie tum interfejsem z innymi BMW. Ze sterownikiem silnika nie można się połączyć bo nie ma go w ogóle w opcji wyboru. I tak auto kręci ale nie odpala ( klema pirotechniczna wystrzeliła ale jest zrobina na "krótko" i silnik kręci). Akumulator podmieniany o tej samej pojemności, skrzynka bezpieczników ok. Znajomy jaki i ja nie mamy za bardzo doświadczenia z BMW i nie wiemy co dalej robić. Czytałem różne wątki w internecie i patrzyłem na różne schematy i wydaje mi się że jakby CAS nie dawał wzbudzenia na linię PT-CAN na której znajdują się właśnie : DSC, tempomat, układ kierowniczy itp. proszę o jaką kolwiek pomoc lub wskazówki co sprawdzić. Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.