Skocz do zawartości

wojtu11

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia wojtu11

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Temat do zamknięcia Było jakieś zwarcie w kablach od radia :D
  2. Dziś zauważyłem że nie działają mi wycieraczki przednie z spryskiwaczami. Po poszukiwaniach na internecie sprawdziłem bezpieczniki i odłączyłem akumulator na 10 min (odłączyłem + czy to dobrze?) i sprawdziłem wtyczkę do wajchy wycieraczek. Po tych operacjach nieco że problem pozostał to dodatkowo nie mam teraz podświetlenia deski, kierunkowskazy świecą ale nie na desce, nie ma charakterystycznego pyknięcia. W czym może leżeć problem. Dodam że po przejechaniu 5 km wycieraczki zadziałały
  3. Jeśli ściągnę pokrywę zaworów będę mieć łatwy dostęp by wyciągnąć tą rurkę świecy zapłonowej? Komplet uszczelek taki będzie dobry do mojej BMW? http://sklep.auto-voll.pl/uszczelka-pokrywy-zaworow-bmw-e46-x3-e53-e87-e90-e91-316i-318i-320i-118i-120i-n42-n46-11120032224-5.html BMW 3' E46 318i N42 Touring
  4. Witam Mam następujący problem. Ostatnio szukając problemu braku mocy i lekkiego falowania moim oczom ukazała się cewka zapłonowa zalana olejem. Oleju było około 2cm. Zalana była tylko jedna cewka, reszta sucha. Wyczyściłem cewkę i świece i po jakiś 2 godzinach problem z lekkim brakiem mocy się powtórzył. Poszukałem, popytałem i dowiedziałem się że winowajcą mogą być oringi na rurce świecy zapłonowej, poprostu są nieszczelne i olej zalewa cewkę . I tu moje pytanie jak je wymienić? Chodzi mi dokładnie o element 3 i 4 na tym rysunku. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/obrazek/84021/686x484
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.