
plash
Zarejestrowani-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Gdynia
Osiągnięcia plash
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Odpowiadam więc : próbowałem się dowiedzieć od niemieckiego dealera czy gdziekolwiek jest "ślad" historii powyżej 40 000 km ale go niema. Widocznie klient po gwarancji serwisował sobie auto poza autoryzowaną siecią BMW. Z tego co wiem wszelkie opłaty były dokonywane przy imporcie samochodu nie mniej jednak dokumentu AKCU "pod ręką" nie mamy. Vat też musiał zostać opłacony no ale deklaracji VATu nie pokażemy ponieważ w tej branży jest z reguły zbiorcza :). Ale jak już zauważyłem zaraz większość wyobrazi sobie już nie wiadomo co , ale nie bójmy się powiedzieć taka jest mentalność polaków. To że w Polsce w co drugim komisie stoją "beemki" złożone z czterech to nie znaczy że teraz każdy sprzedawca BMW ma za to odpowiadać. Auto stoi w salonie - każdego zainteresowanego zapraszam do oględzin. Jesli ktoś ma wątpliwości albo ma zamiar dalej drążyć temat że ten samochód jest jakiś "trefny" to niech poszuka innego modelu M3 z książką serwisową.
-
Nie wydaje mi się aby forma mojej oczywiście w dużej mierze ironicznej odpowiedzi taka była , ale każdy ma prawo do własnej opinii jak również i ja mam opinię na temat niektórych wypowiedzi forumowiczów. Ja przyznałem się do popełnionego przez Nas błędu dotyczącego Carfax i nic więcej już w temacie dodać nie można.
-
Jak już napisałem auto po przyjęciu zostało sprawdzone w ASO BMW... sformułowane przeze mnie zdanie ".....gdyż auto zostało przez Nas właśnie u jednego z nich sprawdzone 'milimetr po milimetrze' na co mamy stosowny dokument i stan techniczny samochodu miał okazać się idealny" i użyte w nim słowo "właśnie" nie miało nawiązywać do tego że sprawdziliśmy to teraz bądź niedawno. Skoro otrzymaliśmy zapewnienie od dealera że stan auto zarówno nadwozia jak i podwozia jest idealny to ciężko to negować. Co do opłat związanych z importem to oczywiście że są uregulowane. Jeśli chodzi o opłaty celno-podatkowe to od 2010 roku spoczywają one na importerze i pierwszym rejestrującym ten pojazd w kraju. Po 2010 roku nigdy nie przechodzą na kolejnego właściciela jeśli taki jest zamysł zadanego pytania.
-
Witam wszystkich fanatyków i super fachowców w dziedzinie samochodów marki BMW. Ze względu na brak czasu na to żeby przeczytać zdanie po zdaniu wszystkie powyższe "wypociny" oraz uszczypliwości z Waszej strony dotyczące salonu Premium Motors pozwolę sobie na ripostę do ogółu tematu. Z góry przepraszam wszystkie osoby które zostały zaznaczam omyłkowo wprowadzone w błąd tym , iż samochód BMW 328xi który pojawił się w ogłoszeniu na Naszej stronie był oferowany jako wolny od wszelkich wad. Jedyną rzeczą jaką mamy na swoją obronę jest fakt iż nie był on importowany przez Nas tylko zostaliśmy poproszeni o pomoc w jego sprzedaży. Niestety może ku zdziwieniu wszystkich , którzy wychwalacie tu między wierszami trójmiejskich dealerów zmuszony jestem sprawić "wam znawcy" wielki zawód gdyż auto zostało przez Nas właśnie u jednego z nich sprawdzone 'milimetr po milimetrze' na co mamy stosowny dokument i stan techniczny samochodu miał okazać się idealny ! - no ale na szczęście mamy wg Was autoryzowane serwisy w trójmieście gdzie pracują super diagności. Może zamiast marnować czas na pisanie tutaj wywodów jacy to my nie jesteśmy fatalni itp... to potencjalny kupiec - a tacy chyba wydaje mi się tu pisali - pofatygował by się do naszego salonu i zażyczył sobie sprawdzenie auta u dealera BMW przed zakupem co raczej jest praktykowane jeśli ktoś ma wątpliwości co do stanu auta. .... Zapomniałem przecież auto wg dealera jest bezwypadkowe i w stanie idealnym po trzy godzinnych oględzinach i podłączaniu pod komputer. Zdaję sobie sprawę że za chwilę dodacie po 100 postów że jesteśmy wg Was nieprofesjonalni i że to nie są żadne tłumaczenia oraz że powinniśmy pewnie rozebrać ten pojazd do stanu przed produkcyjnego i sprawdzić czy wszystko jest ok tak więc czekam na opinie i pragnę raz jeszcze zaznaczyć iż auto nie było Naszą własnością tylko zostaliśmy poinformowani przez klienta o jego stanie oraz podpieraliśmy się ekspertyzą ASO BMW. Oczywiście nasz błąd był jeden - nie sprawdziliśmy auta w bazie Carfax. ____________________________________________________________________________________ Co do opinii na temat naszego BMW M3 o którego stan techniczny tak pytacie pragnę poinformować że został przez Nas zakupiony u autoryzowanego dealera BMW w Niemeczech jest bezwypadkowy , nie pływał w oceanie spokojnym ani w atlantyckim. Auto jest wyprodukowane w Niemczech i jeździł nim Prezes dużej firmy , starszy Pan który o nie bardzo dbał ale oddał w rozliczeniu ze względu na zakup nowej Serii 750xi. Dla pewności dodam że nie pływał też w morzu bałtyckim tudzież niemieckich jeziorach i rzekach oraz w "gdańskiej" Motławie. Auto w dalszym ciągu jest do sprzedaży i ma fenomenalną cenę tak więc chętnych zapraszam z pełną i premedytacją polecam. Pragnę Was uświadomić iż auto nie ma książki serwisowej ponieważ pierwszy i ostatni właściciel w Niemczech ją zgubił a gdyby chciał ktoś sprawdzić przebieg po nr VIN to historia kończy się z tego co pamiętam na 40 000 km. Zaznaczam równolegle iż nie "kręciliśmy" licznika , nie cofaliśmy przebiegu, nie wymienialiśmy zegarów ani nie wiem co jeszcze Wam przyjdzie do głowy biorąc pod uwagę te miłe zdania z poprzednich postów. Tak po prostu przyjechało a biorąc pod uwagę salon z którym współpracujemy i od którego przedmiotowe M3 odkupiliśmy nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń ani wątpliwości. Chciałbym też wtrącić zdanie o przypiętej "metce" do naszego salonu która dzierży napis "komis" i " autohandel". Otóż odpowiedzcie mi proszę forumowicze na pytanie jaka jest wg Was różnica miedzy firmą Premium Motors a trójmiejskimi dealerami BMW? W obsłudze? Wyglądzie? Wyposażeniu? Wg mnie większość z Was wyimaginowało sobie takie zdanie na kanwie tego iż nie świeci tu wielkie logo BMW. Bo ku Waszemu zdumieniu byli u Nas reprezentanci BMW AG i mówili że chcieliby więcej takich salonów jako przykład - przepraszam że pozwoliłem sobie na taką nutkę biznesowego narcyzmu. Ostatni akapit pragnę poświęcić personalnie pewnej osobie pod pseudonimem "OLO46". Komu pragniesz zaimponować swoim zachowaniem i z jednej strony odwiedzasz Nasz salon i udajesz dobrego znajomego zachwalając Nas co krok a z drugiej strony piszesz takie farmazony na forum ? Przy czy zaznaczam że po opinii jaką sobie już wyrobiłeś o Nas po oferowaniu klientom 328xi , znów udawałeś dobrego klienta i przyjaciela salonu - zawiewa kolego obłudą.
-
To ewidentne i bardzo " na siłę " chwytanie za słówka. Każdy autoryzowany czy nieautoryzowany salon samochodowy posiada swój "komis" z samochodami, bo tak się chyba na to potocznie mówi. Więc przytaczanie takich cytatów jest raczej czepianiem się na siłę niż podaniem dobrego argumentu.
-
Sprostuję parę rzeczy które Państwo tutaj piszecie. Nie jesteśmy oczywiście autoryzowanym salonem BMW czego trudno nie zauważy brak logo BMW na pylonach. Napewno nie zgodzę się z opinią że jesteśmy komisem - z tego co się orientuje to komisy działają na zasadzch takich, że to klienci wstawiają tam swoje samochody do sprzedaży i stąd oferta później oferta firmy ( a przynajmniej większośc oferty ). Samochody, które znajdują się w sprzedaży do samochodu po służbowe z sieci BMW. Roczniki 2006/2007/2008r. Samochody sprzedajemy również na fakturę VAT, a w zasadzie w większości. Oczywiście jest grupa klientów których faktura VAT wogóle nie interesuje bo "są np. na ryczałcie" i nie są "vatowcami" więc dużo korzystniej jest kupic im samochód sprzedawany na fakturę VAT Marża. Zapraszamy zatem do współpracy. Pozdrawiam