ok nie ma problemu z cytowaniem. Nie obyło się bez problemow i napraw osiągnąć taki przebieg. Silnik remontowany przy 430tys pękł łańcuch: nowy zestaw rozrządu, planowanie głowicy, wymiana i dotarcie zaworów, wymiana gniazd zaworowych, prostowanie wałków rozrządu, profilaktyczna regeneracja wtryskiwaczy w serwisie Boscha. Potem przy 450tys usunięcie DPF, EGR i klap wirowych w kolektorze. Auto wcześniej należało do znajomego sam wykonywałem mu naprawy mechaniczne, ponieważ znałem samochód odkupiłem go okazyjnie na początku zeszłego roku. Teraz dostała nową małą turbinę, duża sprawdzona organoleptycznie, wymieniłem też chłodnice klimatyzacji i czujniki parkowania przód. Moje pierwsze BMW w życiu i jestem bardzo z niego zadowolony. Osobiście uważam, że nie liczy się rok czy przebieg a rzeczywisty stan techniczny, staram się dbać o babuszkę jak mogę, naprawiać i wymieniać wszystko na czas. Żeby już nie zanudzać zamówię przepływkę, wymienię skasuje adaptacje i dam znać. :)