Skocz do zawartości

lukaszpiasek1

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 E83

Osiągnięcia lukaszpiasek1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jeszcze raz. Jakiś 2 miesiące temu czasami nie chciał się włączyć tempomat- raz się włączał a raz nie chciał.. Zaobserwowałem, że jak się czasem nie chciał włączyć a wyłączyłem i szybko włączyłem samochód to się włączył. Po 2 tygodniach już się nie włączał. Następnie podobnie wyglądała sprawa z pogłaśnianiem radia. Później radio nie wyłączało się po wyjęciu kluczyka, zaczęło w czasie jazdy wariować podświetlenie wnętrza(włączało się samo i wyłączało w czasie jazdy). A po jakiś kolejnym tygodniu zaczęła mi mrugać poduszka X2 czyli pasażera(kontrolka koło włączania szyberdachu)- po czym i ona przestała działać a na desce zapaliła się kontrolka AIRBAG(prawdopodobnie upalony juz moduł bo się z nim żaden program nie łączy). Kolejny objawem jest tylna wycieraczka- nie dział a od przedniej nie ma możliwości zmiany częstotliwości czystości szyby. No i na koniec podświetlenie kierownicy MULTIFUNKCJI padło. Samochód mam 3 lata- USA 100przebiegu sprawdzone, rozbity prawym przodem ale nie mocno, do tej pory przez 40tyś bez obsługowe auto. Po sprawdzeniu miernikiem różnych funkcji wychodzi, że na kierownice idzie tylko 4,5v zamiast 12V i jest przebicie na całej górnej listwie bezpieczników CAN. Odpiąłem Sensor Airbag -bez reakcji, moduł świateł - bez reakcji (co więcej po odpięciu modułu świateł podświetlenie kierownicy dalej się zapala i gąśnie). Po kierownicą nie widać żadnych uszkodzeń, przy bezpiecznikach też - poza przebiciem.
  2. Kable są przegrzane
  3. Bateria nowa itd. Jest przebicie na górnej listwę bezpieczników. Kable pod kierownica są przygranicznych, ale całe. Napięcie na multifunction 4.5v zamiast 12 i rozkaz funkcje. I co teraz?
  4. Witam, mam x3 e83 3.0i m54 2006 USA. Jakiś miesiąc temu czasami nie chciał się włączyć tempomat- coraz rzadziej się włączał aż przestał. Następnie zaczął zapalać się błąd poduszki aż się zapalił i już nie zgasł. Potem przyszedł czas na radio- tzn, po wyłączeniu auta i wyjęciu kluczyka radio dalej gra. Potem w czasie jazdy zaczęło mrugać oświetlenie kabiny. Teraz przestała działać tylna wycieraczka a przednia w czasowym położeniu nie reaguje na zmianę częstotliwości(czystości szyby). CO to może być? A no i jeszcze nie działa podgrzewanie siedzeń a to już w ogóle oddzielna funkcja. Dodam jeszcze, że auto nie jest po żadnej powodzi i jeżdżę nim ponad 3 lata bez problemowo..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.