Skocz do zawartości

bartek_gol

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    lubelskie

Osiągnięcia bartek_gol

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam. musze wymienic czujnik temperatury ten przy chlodnicy odpowiadajacy za wlaczanie wentylatora. Pytanie: bedzie trzeba pozniej odpowietrzac uklad? prosze o szybka odpowiedz. z gory thx
  2. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    blok - 400 transport ~ 80 robocizna - 600 uszczelki ~ 200
  3. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    dziś wreszcie odebralem auto. i mechanik mial racje. nowy blok wlozony, auto sie nie grzeje, wszystko prawidlowo chodzi.
  4. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    z wydechu leci normalny dymek(nie biały), w oleju nie było wody, a czy spaliny dostawały się do płynu nie mam pojęcia. na razie pozostaje mi tylko czekać. na wyniki "przeszczepu". Jak zrobię to dam znać tymczasem dziękuje wszystkim za pomoc
  5. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    z tym blokiem to juz raczej nie da sie odkrecic. koles juz go wyslal. samochodu nie dam do innego warsztatu bo stoi rozebrany (bez glowicy). skladac sie nie oplaca (koszt uszczelek, plynow). tera to juz nie mam wyboru, musze sprawdzic czy na "nowym" bloku bedzie ok. napisz jesli mozesz te pytania w jednym poscie, zaraz szybko postaram sie odpisac.
  6. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    obecnie jest w warsztacie. za chwile jade do mechanika.
  7. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    milas ---> odpowiedź brzmi: "Wydaje mi sie ze ona (woda) po prostu odparowywala pod wplywem bardzo wysokiej temperatury. Nie wiem czy dobrze mysle." w kazdym razie mechanik powiedzial, ze to blok.
  8. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    Poprzedni wlasciciel jezdzil na wodzie. Wydaje mi sie ze ona po prostu odparowywala pod wplywem bardzo wysokiej temperatury. Nie wiem czy dobrze mysle. Teraz juz zamowilem "nowy" blok. Zrobimy przeszczep i sie zobaczy co dalej. Szczerze mowiac zniechecilem sie do BMW. :|
  9. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    tylko się nie rozpłacz. specjalnie dla Ciebie zmieniam temat. swoja droga musial byc dobry skoro tyle osob probowalo mi pomoc. a Ty jak nie masz nic do powiedzenia to nie pisz. z mojej strony EOT.
  10. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    Jeszcze kilka waznych szczegółów ktorych sie dowiedzialem od mechanika: 1. Woda nie wyciekala tylko byla wywalana duzym cisnieniem (prawdopodobnie przez to pekla chlodnica). 2. W samochodzie wyjety byl termostst (nie przez mnie). 3. Wentylator był "zmostkowany" na stałe (dzialal od razu po przekreceniu kluczyka). 4. Woda w oleju nie występowała. 5. Z tlumnika nie bylo bialego dymku. 6. Wode najbardziej "buzowało" przy dodaniu gazu. 7. Uszczelka pod glowica byla niedawno wymieniana. 8. Na 2 cylindrze w dolnym polozeniu tloka (m/w w polowie tulei) czuc pod palcem sito (chropowata powierzchnie) - mechanik stwierdzil ze tu jest nieszczelnosc. 9. Przy szczelnym ukladzie chlodzenia (mocno zakrecony korek wody) weze chlodnicze sa tward i czuc w nich mocne buzowanie wody. Prosze o odpowiedzi: CO TO MOŻE BYĆ. NA PEWNO PĘKNIETY BLOK?
  11. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    A więc (wiem, ze nie rozpoczyna sie tak zdania :)), bylem u mechanika. Mechanik dopatrzył sie "siteczka" (taka chropowata powierzchnia) na sciance bloku. Teraz to chyba pozostaje wymieniś serducho. :mad2:
  12. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    1. Ze zwrotem kasy to juz raczej nie ma szans. Samochod kupilem prawie 3 tyg temu. Dopiero teraz zwolnilo sie miejsce na "kanale" u mechanika. 2. Nie jestem ekspertem ale uklad byl odpowietrzony. Nie wiem jak robil to owy mechanik, bo przecież nie bede mowil mu jak to sie robi ("nie ucz ojca dzieci robic: :)). Z rury wydechowej leci normalny "dymek", ani bialy, ani czarny. Visco w moim modelu nie wystepuje - mam klime (tak przynajmniej mowilo mi kilku "specjalistow BMW") 3. Płynu ubywa. Tylko raz mi sie zdarzylo zeby wskazowka wskoczyna na czerwone pole. Dziwne bo od miejsca kupna do mojego domu jest ponad 50 km i po powrocie nic sie nie dzialo. Dopiero nastepnego dnia po probach uruchomienia BEEMKI na gazie. 4. Z nagrzewnicy nie cieknie bo by bylo mokro pod nogami (dobrze kojarzę?). Olej jest normalnego koloru i konsystencji, bez wody. 5. Gaz mam najzwyklejszy, z parownikiem (jakis emulator jest). Poprzedni wlasciciel zakladal go w Polsce (a jak wiadomo niektórzy wyznaja zasade "byle taniej").
  13. bartek_gol

    Pęknięty blok?

    To moze zaczne od poczatku: Kupilem compacta 316 '95r, silnik 1.6 M43, automat, gaz. Wszystko bylo ladnie-pieknie do puki nie wrocilem do domu z miejsca zakupu. Samochod pracowal na samej benzynie, o czym dowiedzialem sie nastepnego dnia. Przelaczylem samochod na gaz. Na poczatku wszystko ok. Pozniej obroty zaczely falowac. Falowaly tylko na gazie - na benzynie bylo wszystko w jak najlepszym porzadku. Pomyslalem ze wine ponosi zla regulacja gazu lub jej brak. Udalwm sie wiec do znajomego gaziarza. Tu zaczal sie problem. Mniej wiecej w polowie drogi do niego (dystans ok 7 km) zagotowala sie woda. Odczekalem az silnik ostygnie, dolalem i wrocilem do domu. Znajomy mechanik mowil ze to wina uszczelki pod glowica. Nie chcialo mi sie w to wierzyc, postanowilem znalesc problem. Znalazlem mala szczeline w chlodnicy (na gorze, obok zbiorniczka wyrownawczego). Dalem chlodnice do spawania. Chlodnica pospawana - problem nie minal. Oddalem samochod do warsztatu. Mechanik jeszcze raz sprawdzil szczelnosc ukladu. To samo. Sprawdzil pompe wody - pompa ok. Zabral sie za uszczelke pod glowica. Uszczelka przylegala dokladnie do glowicy, nie bylo zadnych oznak uszkodzenia owej uszczelki. Jesli nie uszczelka to pewnie glowica jest nie szczelna. Zawiezlismy ja do warsztatu speecjalizujacego sie sprawdzaniem glowic. Glowica ok, zadnych uszczerbkow. Teraz nie wiem co mam robic. Mechanik stawia na pekniety blok silnika. Ja jestem zalamany, bo oznacza to zakup kompletnego silnika na ktory nie mam juz kasy. Moze to jednak co innego?? Moze ktos z Was mial ten problem?? Moze to wina instalacji gazowej?? Prosze o odpowiedzi.
  14. ja akurat mialem pecha. kupilem compacta z 95 roku i od razu z marszu musialem uszczelke pod glowica wymieniac. przebieg 192k. dzis odbieram ja od mechanika. zobaczymy co z "tego" bedzie,...
  15. tak chodzi o silnik m43. ze tez zapomnialem napiszc :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.