Skocz do zawartości

mateusz3

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i

Osiągnięcia mateusz3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Na juz nic sie nie dowiedzialem.. Za 2i pol tygodnia dopiero termin takze musze czekac. Zapytalem sie co moze byc nie tak to powiedzial ze nawet pier*dola, ze lewe powietrze lub cos. No nic pozostaje mi tylko czekac cierpliwie.
  2. No wlasnie szkoda ze nie dal mi tych numerow. Sprawdził w ten sposob, ze swoj sprawny czujnik dal na miejsce mojego i bylo tak samo. W sumie to nie jest pierwszy lepszy mechanik jakiego znalazlem, tylko siedzi on w bmw i slyszalem duzo dobrego na jego temat. Sam nie wiem co zrobic pojade w poniedzialek sie doradzic tego elektronika.
  3. Nawiazujac do czujnikow, mechanik sprawdzal i oba są sprawne.
  4. Witam, pokombinowalem ze swiecami i reakcja byla nastepujaca. Na odpietej kostce silnik po odlaczeniu jednej swiecy dalej pracowal oczywiscie na 3 garach ale pracowal bez problemu. Natomiast na podlaczonej kostce skakał jak stary diesel a czasem nawet gasł. Po wszystkich zabawach wyskoczyl mi check engine i mialem problem z odpaleniem samochodu. Chech wygladal jak ikonka silnika przecieta przekontą gdzie jedna polowa byla zapelniona na zółto. Pojechalem do mechanika ktory robil mi rozrzad by sprawdzil blad. Powiedzial mi ze bije ten co zawsze jakis " smieszny " od vanosa. Mowil ze same vanosy są ok, ze to problem eletroniczny w sofcie lub w kablach. Sam on nie zajmuje sie elektronika, lecz podal mi namiary na dobrego elektronika i w poniedzialek pojade sie doradzic.
  5. 210k km potwierdzony przebieg, a ma to jakies wieksze znaczenie?
  6. Problem w tym, ze komputer nic nie wykazuje :/
  7. Nikt nie miał podobnego problemu lub nikt nic nie wie w tym temacie?
  8. Witam, mam dość nie typowy problem. Szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem. Mianowicie gdy kostka jest odpięta silnik normalnie pracuje, nie falują obroty wszystko jest ok- mimo tego ze strasznie muli w zakresie obrotów do 3k. Mechanik mi powiedział, że coś z elektroniką ale on się tym nie zajmuje. Jedynie sprawdził czujnik i wygląda na to ze jest dobry. Ktoś wie co może być na rzeczy? Jakie mogą być przyczyny i koszty tej naprawy? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.