Patrząc po ofertach allegro, otomoto, olx, x83 za 40 tysiaków i wyżej to trochę przesada. Zważywszy na to co napisał kolega wyżej, że to auto technologicznie jak e46. No jeszcze z 3l dieslem jestem w stanie to zrozumieć, ale 2.0 z rozrządem z plasteliny? ok, ceny zostawmy na boku. A powie mi ktoś ile kosztuje wymiana wspomnianego rozrządu w 177km? ile za części a ile za wymianę? Ja obecnie mam e61 i sprzedaję za 23tys. a auto wyposażone lepiej niż e83 z w/w ofert w sieci. Więc nie kapuję stwierdzenia, że za 30 tysiaków to można kierownicę potrzymać. :wink: A jesli można wiedzieć kolego to dlaczego zmieniłeś 3.0 na 2.0? Czy w 2.0 i 3.0 xdrive jest takie samo? Odnośnie Audi a6 to jest mały szkopuł, że tam z rozrządem też jest bal bo aż 4 łańcuchy w silniku v6 i trzeba wyciągać silnik. O koszcie już nie będę pisał.