Skocz do zawartości

uki80

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 2.0 150PS 1991r.
    E61 2.0 163PS 2006r.
  • Lokalizacja
    Dolnośląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia uki80

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Usterka naprawiona. Wcale nie są to ani kable, ani przekaźniki pod zapasówką. U mnie przyczyną było to, że w zamku spadło cięgno z siłownika. Trzeba odkręcić 3 śrubki torx i tyle. Naprawa trwała 60 sekund.
  2. Usterka naprawiona. Wcale nie są to ani kable, ani przekaźniki pod zapasówką. U mnie przyczyną było to, że w zamku spadło cięgno z siłownika. Trzeba odkręcić 3 śrubki torx i tyle. Naprawa trwała 60 sekund.
  3. U mnie dokładnie to samo. Wałeczek od dociągu obraca się o 360 stopni i tyle. Nie działa też otwieranie tylnej szyby. Wie ktoś jaki kolor kabla i w której wiązce? A może coś innego padło?
  4. Witam. Szukam po necie przyczyny braku odciągu klapy bagażnika. Nie otwiera się też szyba w klapie. Prawdopodobnie jakiś kabel uszkodzony w zawiasie klapy. Może mi ktoś podpowiedzieć w której wiązce i jaki to kolor? Grzebie w przekaźnikach pod kołem zapasowym, w instalacji akumulatora, i przy bezpiecznikach. Brakuje mi już pomysłów. Czy inpa jest w stanie pokazać co padło? Bardzo prosiłbym o pomoc bo przez noc pada Aku a wyjmowanie żarówek z całego oświetlenia to chyba nie tędy droga.
  5. Już zrobione. Temat do zamknięcia.
  6. uki80

    INPA , ISTA

    A skąd te ustrojstwo pobrać? Czym właściwie różni się ista-d od isty-p i od isty+?
  7. uki80

    INPA , ISTA

    Jaka ista do E61? Ile właściwie zajmuje na dysku kompletny program?
  8. Witam. Mam problem jak w tytule. Ale może od początku. Auto pod sklepem nie odpaliło. W ogóle nie odzywał się rozrusznik. Odholowane do domu. Diagnoza rozrusznik. Po założeniu nowego rozrusznika to samo. Okazało się że silnik nie miał masy. Teraz kreci ale nie odpala. Bateria ok. Co mogło się stać przez brak akumulatora przez kilka dni w aucie? W kokpicie wszystko świeci. Bezpieczniki ok. Na naprawę auta mam jutro 4 godziny bo nie stoi u mnie. Od czego zacząć poszukiwania. Kompa mam tylko do VAGa i w BMW nie działa. Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi.
  9. 37tys. to kwota do przełknięcia ale nie za trupa w którego trzeba będzie kolejne 37 włożyć. A jeśli chodzi o modele 3l to różnica poza ceną, osiągami i ilością turbin jest jakaś? jak się kształtuje spalanie np 218 vs. 286? Wracając do 2.0 177 - czy to będzie w stanie pociągnąć przyczepę kampingową DMC 1200-1300kg?
  10. Tak właśnie patrzę po zdjęciach silników i 163km z e83 a 163km z e60 wyglądają inaczej. przynajmniej pokrywy plastikowe na silniku. Więc pewnie w e83 jest to model 177 tyle, że ze zmniejszoną mocą (pewnie jakiś programowy kaganiec). Więc teoretycznie czy będzie to model 163 czy 177 to rozrząd z plasteliny ten sam (a piszę o tym bo kilka stron wcześniej ktoś wspominał, że 163 są wytrzymalsze). Może i tak ale w innym modelu. W takim razie chyba zdecyduję się na 3.0. Tylko teraz pytanie odnośnie wytrzymałości jednostek 218 vs. 286 ???
  11. Wydaje mi się, że te 163km to nie są jednostki wykastrowane na rynek belgijski tylko po prostu starszy model silnika (taki jak ja mam w e61 z roku 2006 w automacie). Jeśli chodzi o moje auto to spalanie w miejscowości podgórskiej to średnia z komputera 9,1 a na trasie 5,5-6. Mam jeszcze małe pytanko do ludzi mających 177km. Czy rozrząd daje jakoś o sobie znać jeśli jest do wymiany? Jakieś odgłosy łańcucha albo dziwne zachowanie silnika? I takie pytanie w sumie mało ważne czy ten wyświetlacz na desce automatycznie otwierany to jakieś badziewie, czy można je jakoś ulepszyć? (chodzi mi o dołożenie kamerki cofania czy ewentualnie jakieś tv lub dvd dorzucić) jest tam możliwość podłączenia dodatkowych mediów? Czy podczas zakupu raczej nie brać tego pod uwagę (jak jest to ok a jak nie ma to też żadna tragedia)?
  12. Właśnie mam na uwadze to, że x3 jest ciężkie i waży więcej niż moja "5" w kombi. Dlatego zastanawiam się, czy jest sens iść w 2,0. Widziałem kilka ładnych modeli na necie ale z silnikiem 163 wiec teraz zastanawiam się czy to w ogóle jedzie (ponoć rozrząd wytrzymalszy niż 177). U mnie na dynamikę tego silnika nie narzekam (rozrząd nierobiony a auto ma 260 tys. na blacie). A uściślając moje preferencje to potrzebne mi rodzinne auto z napędem na 4 koła i w miarę dużym prześwitem. Lata mi po głowie wspomniana A6 w quattro tyle, że ceny ponad 40tys. za model w miarę zadbany, a i prześwit mniejszy od bmw. I ostatnia opcja to x3 3,0d ale czy to aż taka przepaść nad 2.0 jak ktoś wspominał na początku tego tematu? Miałem kiedys Grand Cherokee 2,7crd z silnikiem mercedesa ale paliło mi to 12-14 więc nie chciałbym popełnić kolejny raz tego samego błędu i słuchać kobity że pali jak smok (bo to ma być głównie auto dla niej - ja na co dzień katuję t4)
  13. Patrząc po ofertach allegro, otomoto, olx, x83 za 40 tysiaków i wyżej to trochę przesada. Zważywszy na to co napisał kolega wyżej, że to auto technologicznie jak e46. No jeszcze z 3l dieslem jestem w stanie to zrozumieć, ale 2.0 z rozrządem z plasteliny? ok, ceny zostawmy na boku. A powie mi ktoś ile kosztuje wymiana wspomnianego rozrządu w 177km? ile za części a ile za wymianę? Ja obecnie mam e61 i sprzedaję za 23tys. a auto wyposażone lepiej niż e83 z w/w ofert w sieci. Więc nie kapuję stwierdzenia, że za 30 tysiaków to można kierownicę potrzymać. :wink: A jesli można wiedzieć kolego to dlaczego zmieniłeś 3.0 na 2.0? Czy w 2.0 i 3.0 xdrive jest takie samo? Odnośnie Audi a6 to jest mały szkopuł, że tam z rozrządem też jest bal bo aż 4 łańcuchy w silniku v6 i trzeba wyciągać silnik. O koszcie już nie będę pisał.
  14. W e61 notorycznie coś z prądem świruje. Albo ogrzewanie na pół gwizdka, albo nie chce odpalić albo światła we wnętrzu przygasają itd. Winą jest klema. W ASO coś koło 700 kosztuje. Mam nadzieję, że w e83 ten problem nie istnieje. No i kable w tylnej klapie. Już 4 razy się do nich dobierałem. Raz nie działała tylna wycieraczka, później otwieranie tylnej szyby a następnie otwieranie klapy i na końcu przestały działać piloty. Tego też chciałbym uniknąć bo strasznie to wkurzające
  15. 30tys to powiadacie, że mało. W takim razie niech cena się zbliży do 40tys. ale czy wtedy warto? Z całym szacunkiem dla posiadaczy e83 ale za tą cenę można kupić audi A6 quattro 2,7tdi. (fura lepiej wyposażona, większa, z lepszym napędem, wygodniejsza) tylko pytanie czy aż takich cudów potrzeba mi w aucie które będzie użytkowane w sposób wspomniany wyżej? A odnośnie bmw mam jeszcze pytanie czy w modelu e83 też jest taki sam wynalazek ja w e60 czyli klema minusowa? I jak to jest z kablami w tylnej klapie? Nie przełamują się tak jak w "5"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.