Skocz do zawartości

only.e28

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia only.e28

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. only.e28

    Jaką wybrać szpere????

    Czesc. Mam pytanie: jaka jest najlepsza szpera? i co znaczą te oznaczenia np. 2,93 lub 3,.. itp. itd. Głownie chodzi mi o to która ze szper jest najatrakcyjniejsza i na czym to polega? Dodam tyle że chodzi mi o konfiguracje z silnikiem 3.5l. Z góry bardzo dziękuje za pomoc. :D
  2. only.e28

    Jaką szpere najlepiej????

    Czesc. Mam pytanie: jaka jest najlepsza szpera? i co znaczą te oznaczenia np. 2,93 lub 3,.. itd. Głownie chodzi mi o to która ze szper jest najatrakcyjniejsza i na czym to polega? Dodam tyle że chodzi mi o konfiguracje z silnikiem 3.5l. Z góry bardzo dziękuje za pomoc. :D
  3. A czy wszystkie GETRAGI miały jedynke do tyłu???
  4. Czyli rozumiem że nie ma nigdzie logo Alpina? Oznaczenie GETRAG a gdzie są symbole 260 albo 265 ??? po czym rozpoznać te skrzynie? 260 jest do silników m20 a 265 do m30 ???
  5. Witam wszystkich:) Moge prosić o pomoc w podaniu oznaczeń jakie stosowano dla skrzyń ALPINA do silników m20 oraz m30 ??? Z góry WIELKIE :modlitwa: DZIĘKI za pomoc!
  6. Bardzo dziękuje za pomoc :cool2:
  7. Bardzo dziękuje za pomoc :cool2:
  8. Hej! Mam problem ze sworzniami zwrotnicy. Musze je wymienic, ale nakrętki nie chcą się odkrecić. Tzn. odkręciły się do pewnego momentu, a dalej obraca się śruba sworznia i koniec. Nie wiem jak zdjąć te nakrętki ze śruby sworznia, bo nie mam jak zblokować śruby. To jest na jednej stronie, a z drugiej strony nakrętki zeszły ale nie moge wybić tych swrzoni :cry: Pomocy :modlitwa: jak to się zdejmuje :?:
  9. Hej! Mam problem ze sworzniami zwrotnicy. Musze je wymienic, ale nakrętki nie chcą się odkrecić. Tzn. odkręciły się do pewnego momentu, a dalej obraca się śruba sworznia i koniec. Nie wiem jak zdjąć te nakrętki ze śruby sworznia, bo nie mam jak zblokować śruby. To jest na jednej stronie, a z drugiej strony nakrętki zeszły ale nie moge wybić tych swrzoni :cry: Pomocy :modlitwa: jak to się zdejmuje :?:
  10. Dziękuje za pomoc :dance:
  11. Mógłby mi ktoś pomóc i powiedziec jak zdemontowac klapke wlewu paliwa? Chce ją polakierowac bo tylko ona jest skorodowana. oraz jak odkrecic siłownik od centralnego zamka przy klapce? Trzeba zdjąc zbiornik?
  12. Na allegro są do e28.
  13. Musze cie zmartwic chmielpiw bo montaz check control to ciezki temat. Musisz wymienic cala wiazke elektryczna w aucie. wiem bo moj kolega to przerabial. Ponadto wymiana takich elementow jak np. zbiorniczek od płynu chłodzacego itp. Panele check control były identyczne zarowno w modelach e28 jak i e30.
  14. Czesc. Prosilbym o pomoc w podlaczeniu elektrycznego szyber dachu w e28. Moje BMW mialo do tej pory manualny. Kupilem niedawno komplet elektryki no i nie bardzo wiem gdzie i jak to podlaczyc? Jest dlugi kabel i na koncu wtyczka. Ktoredy sie to prowadzi i gdzie podlancza? Dodatkowo jest brozowy kabelek przy przekazniku z oczkiem, tez nie wiem gdzie to podlaczyc? Z gory bardzo dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam.
  15. Nie mam do nikogo pretensji :nienie: Poprostu wydaje mi sie ze to jakas drobnostka i wystarczy jakas wskazowka i dalbym sobie z tym rade, sporo juz wymieniłem to fakt, ale nie bez powodu, warsztat wiem gdzie jest dobry, bynajmniej tak słyszalem w Gdyni BMW RYś tyle ze nie ma mnie aktualnie kto tam scholowac. Predzej czy pozniej cos wymysle. Dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam miłosnikow najlepszej marki na swiecie :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.