Skocz do zawartości

CzorrnY

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia CzorrnY

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Olej regularnie wymieniany, nie oszczędzane na tym. Auto nie dymiło. Stan oleju też co do zasady sprawdzałem na bieżąco i jest w normie. Da się to odratować w takim przypadku? Czy jedynie swap wchodzi w gre? Czy takie odpalanie rozrusznikiem mogło coś pogłębić? :?:
  2. Pierwszy film https://share.icloud.com/photos/050SQBfgkSqd_2jKmtV_AF8FQ Drugi film https://share.icloud.com/photos/016x8RJmxL3QENnmJweq95FxA
  3. Witajcie, Potrzebuje pomocy w diagnozie, jako że znajduje się sporo kilometrów od domu a nie mam tu swojego zaufanego mechanika i nie chciałbym z góry wyrzucać pieniędzy na lawetę. Potrzebuje pomocy w diagnozie, żeby przypadkiem nie dać się nabić w przysłowiowego balona. Stan faktyczny: Jadąc dziś rano miastem, po skręcie w ulice (dziurawa i wyboista), redukcji na 2 i przyspieszeniu do ok. 40 km/h (2000 obrotów) auto mi zgasło (spadły obroty do 0), dotoczyłem się jeszcze kawałek na parking przy ulicy. Pokazała się w międzyczasie kontrolka start/stop oraz czerwona z wykrzyknikiem. Próbowałem wyłączyć kluczykiem, zgasiłem światła, ktore nadal się świeciły (??) i wyłożyłem kluczyk. Światła dopiero po chwili zgasły. Włożyłem ponownie kluczyk i włączyłem zapłon, nic nie pokazało, żadnego błędu przy czym auta już odpalić się nie udało. Rozrusznik przez chwile kręcił i przestawał jakby nie miał mocy. Przy każdej kolejnej próbie gasły kontrolki i zegar. Dałem mu trochę czasu, rzuciłem okiem na akumulator, który dosyć mocno miał zaśniedziałe klemy, wyczyściłem je, psiknalem wd40, odłączyłem na 10 minut całkowicie od akumulator i po podłączeniu ponownie był ten sam problem. A po kolejnych próbował już rozrusznik całkowicie przestał kręcić. Tak jakby gaśnie wszystko, razem z nawiewem itd i nie odpala ani nie kręci. Próbowałem tez podpiąć aku na kablach ale nic to nie dawało, wiec zapewne problem leży głębiej. Załączę dodatkowo dwa filmy, jeden jak jeszcze kręcił i kolejny jak wyglada sytuacja obecnie. Myśle, że gdyby to był rozrząd to słyszał bym strzał, zobaczył jakiś dym. Ale nic, chociaż nie jestem profesjonalistą :? Pompa paliwa? - mogła by, ale nie było żadnych innych objawów w postaci szarpania przy przyspieszaniu, odpalał bez problemu, nie gasł nigdy i idealnie pracował na jałowym biegu. Rozrusznik? - to samo, bez problemu zawsze odpalał, start stop działał nawet zimą na nie nagrzanym, zreszta nawet teraz kręcił i zgasł podczas jazdy. Alternator? - to samo żadnej kontrolki, auto odpało bez problemu. Miałem co prawda ok. 2 tyg temu problem, nie uruchomiła mi się turbina przy włączeniu auta co było odczuwalne, ale od razu po wyłączeniu i ponownym włączeniu problem znikł. Samochód: BMW e87 120d 177km po chipie na 197 km, 2009 r., silnik n47, 255 tys nalotu Sam wstepnie myśle jeszcze o bezpiecznikach albo jakimś błędzie albo innej pierdole, ale może ktoś z was ma pomysł? W niedziele podjedzie ktoś dopiero z komputerem i będę myślał o lawecie i mechaniku na miejscu. Potrzebował bym już zorientować się w tym co mogło być przyczyną. Z góry dziękuje i pozdrawiam! :wink:
  4. Witajcie, mam problem. Jakiś czas temu byłem u mechanika wymienić świece żarowe. Dodatkowo Poinformował mnie również ze do wymiany jest przekaźnik świec oraz w komputerze pokazuje błąd czujnika temp spalania paliwa, jednakże jako ze działa to olalem temat. Zainteresowałem się ostatnio tematem temperatury silnika. Na odpalonym silniku przy obecnych temperaturach minusowych - 5 czekając 30 minut na parkingu silnik osiągnął zawrotne 40 stopni. Dziś robiłem dłuższa trasę, temp z rana -19 stopni, po przejechaniu 200 km w tym około 100 km ponad 160 km/h pokazuje temperaturę 72 stopni, Dopiero po kolejnych 200 km piłowaniu po 200km/h na autostradzie pokazało 88 stopni Zasadnicze pytanie, czy oba tematy się łącza? Jeśli tak to skupić się na wymianie termostatów? Czy to może czujnik? Z tego co udało mi się tu wyczytać niska temp silnika mogła wykończyć świece, przekaźnik i czujnik temp paliwa. Jednakże czy w takim razie to termostat czy czujnik? Przy tych temperaturach aż tak nie trzyma ciepła silnik. No i jaki mniej więcej jest koszt wymiany termostatu w pierwszym lepszym warsztacie. Samochód: e87 120d 177km fabryka, jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie była mapa i intercooler na 197 km zrobione Jeżeli wymiana to ASO robią to taniej niż typowy mechanik? Z tego co widziałem ceny nie są zawrotne. No i co do samych termostatów to rozumiem mahle - behr najlepiej Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
  5. Witam, zwracam się z prośbą o pomoc. Niestety nie znalazłem niczego na ten temat lupce. Jestem posiadaczem BMW e87 z 2009r, jest to wersja 3 drzwiowa co wiąże się z funkcją uchylną przednich foteli. Dnia wczorajszego system jednego fotela działał bez zarzutu, natomiast po którymś z kolei uchyleniu przypadkiem mi sie spadl do pozycji standardowej. Nie słychać było dźwięku jakby „zaskoczył”, nie mogę teraz tego fotela uchylić gdyż mechanizm przestał działać. Proszę o informacje czy może to być problem z linką? Czy wiąże się to z większym rozbieraniem fotela, a może wszystko jest zupełnie na wierzchu i dostęp do tego jest łatwy. Jestem zupełnym laikiem w mechanice. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.