Skocz do zawartości

pmakar77

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 2.0 '97

Osiągnięcia pmakar77

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kupione nowe cewki boscha, wymienione, swiece nowe wymienione...
  2. Przebieg teraz ok 300tys. Ten co od niego wzialem to auto, mowi ze pare razy wskazowka wchodzila na czerwono i stawal gdzie sie dalo.. ale jak byl w korku na ekspresowce to zanim sie przebil na prawo to troche pogrzalo :/
  3. Auto generalnie bylo w kiepskim stanie mechanicznym i wizualnym. Silnik byl rozbierany bo znajomy mechanik mowil ze wydmuchalo uszczelkę. Mialem nadzieję, że skoro i tak muszę to wymienic, to okaze się, ze moje problemy byly zwiazane z tą wlasnie uszczelką. Wczesniej wymienilem caly uklad chlodzenia bo podejrzewam ze auto bylo przegrzane i byla jazda na "czerwono" :/
  4. Nie. Nie ma lpg. Sama benzyna
  5. Witam, dziękuję za przyjęcie na forum. koledzy i koleżanki, mam problem. samochód pali mi cewki. wymienione świece i cewki na nowe, testuje auto a po kilku kilometrach podłączam pod komputer i pokazuje mi walnietą cewkę. raz jedną, drugi raz inną... :/ objawy dodatkowe, po odpaleniu auta po nocy jest ok, lata ok. jak stanę w korku gdzie się toczy powoli to zaczyna się telepać tak jakby właśnie jedna się wylaczała. jak postoi na parkingu i ostygnie to znów jest ok. przy okazji dodam że jeszcze teraz była robiona uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem i wszystkim co się z tym wiąże. ktoś ma jakiś pomysł? bo mi już się kończą :/ znajomy mówi ze mam szukać jakiegoś kondensatora...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.