Łukaszewski Po pierwsze kto powiedział że ten post jest tylko do ciebie? Nie jesteś tu sam jakbyś nie zauważył więc post dla potomnych bo temat jest o tuningu N53B30 bo rzygać mi się chcę jak raz na do roku wejdę przypadkowo na jakieś forum bo czegoś szukam i przez kilkanaście stron ludzie tylko teoretyzują i za chuj nie ma jakichkolwiek konkretów,tylko paplanie i udawanie że się na czymś zna a ludzie potem autentycznie ślepo w to wierzą bo myślą że jak chłop coś piszę to pewnie się zna co oczywiście jest nie prawdą bo jest tylko kolejnym fantastą jakich wielu na forach. Potem tacy ludzie jak ja którzy rzeczywiście się tym zajmują na co dzień i mają rzeczywiście podpartą wiedzą i sprzęt żeby to udowodnić i poświęcał ten czas żeby "wam forumowiczom" trochę ułatwić to, to ci taki jeszcze odpyskuje. Jedz najpierw może ta twoją "pełno prawną" bunią do kogoś na porządną hamownie czytaj Obciążeniową z przede wszystkim dobrym nadmuchem, a nie zaczynasz od dupy strony. Od razu mogę ci gwarantować że absolutnie nie licz na te twoje pełno prawne 272 konni bo to w BMW nie realne i jak dobijesz po tych wszystkich kolektorach, dolotach, srotach do 285Km to osobiście przyjadę z flachą i ci pogratuluje;) P.S z tych dwóch które wymieniłeś firm JEŻELI CHODZI O SAM POMIAR to zdecydowanie Ładyga i zrób pomiar na Maha.