Skocz do zawartości

yeratel

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin
  • Zawód
    budowlaniec

Osiągnięcia yeratel

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wydaje mi sie ze"zalew" ma słuszne uwagi z tymi akumulatorkami, ale sprawdź sobie połączenia lutowane tzw. zimne luty. Jak masz tam wtyczki główne /niebieska i biała/ na takie szpileczki w tych miejscach nie ma często odpowiedniego styku. A jeżeli chodzi o ten jedno żyłowy kabelek to masz racje wchodzą dwa przewodziki zakończone małą wtyczką /czarna/ pod wskaźnik paliwa i obrotomierz. :wink:
  2. z całym szacunkiem, ale jak pierwszy raz wsiadłem do E23 miałem wrażenie, że słabo świecą zegary dopiero wieczorem podziwiałem ten piękny pomarańcz :shock: i tak się zachwycam do dzisiaj :wink:
  3. Jeżeli jesteś zainteresowany to ; :arrow: 1. Zdjąć kierownice i położyć jakąś miękką szmatkę na trzpień konsola kierownicy bo można porysować szybkę od zegarów. 2.Wyciagnąć zegary przez wykręcenie śrubek mocujących przed szybką u góry jest widoczny taki płaskownik. Podważyć ten płaskownik i wyciągnąć. 3.Wypiąć trzy wtyczki wcześniej przesunąć takie zabezpieczenie. UWAGA! koniecznie odłączyć akumulator. :!: :!: :!: Jeszcze pytanie tylko czy ta regulacja oświetlająca zegary/z lewej strony kierownicy ta z pokrętłem/ jest na max? :wink:
  4. Patrzyłem u siebie i powiem tak, stań z drugiej strony samochodu. Jak widzisz napis na kolektorze 3,2/3,5 l powinno widać z prawej strony wejście rurki od przodu a nas interesuje ta z tyłu na tej samej wysokości włóż rękę to wyczujesz. Wyśle zdjęcie na poczte prywatną. Zaznaczona rurka wchodzi w lokektor od spodu. Jest na czerwono! powodzenia. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.