Uszczelniacze wiesz jak sprawdzic, standardowo na jalowym, co do rury to... nad pompa wody jest otwor kontrolny, jesli cieklo to na bloku jest slad. Czesto przed sprzedaza wkrecaja tam srube badz zasypuja uklad uszczelniaczem. Rura + uszczelniacze do przezycia, cos kolo 5-6 tys. Zawsieszenie z DD nie takie straszne, gorzej z EDC. Z elektryka problemow nie ma jak wszyscy mowia, czytnik navi potrafi narobic balaganu w elektronice i wielkie halo ale i na to jest rada. Alternator chlodzony woda, wyjecie katastrofa, mechanicy cie skroja. Rozrusznik tez, motor do gory badz zawias wyjazd + barany, ogolnie dramat. Problemy wypadania zaplonu. Na dzien dobry nowe swiece i cewki. Sondy przed katem nie dostaniesz, tylko serwis 1100 zl. Nawet piora wycieraczek tylko serwis 280 zl ewentualnie jedyny zamiennik boscha na rynku, 200. Procz wyciekow z silnika, problemow ze wzmacniaczem logic7, opadania hydraulicznej klapy - Reszta ok, pewnie o czym zapomnialem ale jak cos to pytaj. Spalanie znikome, tyle co 320i. Mam ten woz w malym palcu