Skocz do zawartości

Macieq188

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Macieq188

  • Urodziny 06.12.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i M54B22 2004r
  • Lokalizacja
    Giżycko

Osiągnięcia Macieq188

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witaj. Błędy wyżej wypisałem...na początku tematu. Ja miałem u siebie przepalony jeden z czterech bezpieczników - 20A w czarnym przekaźniku przy podszybiu. Po wymianie bezpiecznika auto odpaliło od strzała i wszystko Si z wyjątkiem jakiś tam błędów, które zostały w pamięci - wykasowałem INP-ą i gra muzyka ;) Tutaj masz ten przekaźnik http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/K6300_zpsti5ouh6u.jpg
  2. Wielkie podziękowania speed1211, faktycznie był spalony jeden bezpiecznik w przekaźniku A8680... Boże jak się cieszę...udało się uruchomić auto. Dziś biorę lapka i INPĄ błędy wykasuję. Jak będziesz kiedyś na mazurach to musimy się zgadać na jakąś wódeczkę. Temat można zamykać. Piona
  3. Jesteś wielki :) jutro zabieram się do roboty jak czas pozwoli... dam znać co i jak.
  4. Jutro sprawdzę ten przekaźnik i dam znać. Mówisz w schowku przy bezpiecznikach? Główny będzie pewnie przy podszybiu w tej skrzynce z ecu? Myślisz, że mógłby się któryś z nich przepalić? Pozdro
  5. Może gdzieś jakieś zwarcie się zrobiło i się coś przypiekło, bezpieczniki sprawdzałem i żaden nie spalony. Jakieś pomysły?
  6. Niestety po odłączeniu zasilania IBS dalej silnik nie odpala...załamka :mad2:
  7. Dzięki za podpowiedź, jutro zdam relacje.
  8. Witam. Ostatnio wymieniłem u siebie odmę wraz z seperatorem oleju plus wszystkie plastikowe rurki, wszystko OEM, ściągnąłem kolektor ssący odłączając wszystkie wtyczki od czujników nie odłączając uprzednio akumulatora (niewiedza) bo musiałem jeden wąż wodny wymienić. Od kolektora odkręciłem przepustnicę, krokowy i disę. Gdy wszystko podłączyłem i złożyłem do kupy okazało się, że nie mogę odpalić silnika. Rozrusznik kręci a motor nie chcę zaskoczyć. Nigdy nie miałem z nim problemu, palił od strzała, nie falowały obroty. Podłączyłem kompa i wywaliło mi błędy : 299B - Battery sensor, 27C7 - Main relay: Switching delay, 27F8 - Pedal position sensor potentiometer 2., 2741 - Pedal position sensor 2:Voltage supply, 27C4 - Main relay. Po wykasowaniu błędów silnik nie zapala, rozrusznik kręci i nic, błędy nadal te same. Odłączyłem aku by trochę podładować i nadal bieda. Macie jakieś sugestie lub pomysły? Trzeba coś zresetować? Zrobić jakąś adaptację? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.