Skocz do zawartości

Scotty

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530i 2007 272KM

Osiągnięcia Scotty

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja pol roku temu kupilem BMW 530 LCI silnik N53 brala olej litr na 1000 kilometrow, narazie zmienilem na gestrzy 5w30 i konsumpcja lekko spadla ale tylko o 1/3 Katalizatory i tak juz mam padniete wiec narazie bede jezdzil i dolewal. Mysle sprawdzic kompresje na cylindrach-- niedawno zmienilem 6 wtryskow na nowe bo na zimnym chodzila nierowno.
  2. Pierwsze info w papierach na temat problemow z wtryskami datowane jest na 86 tys mil (138 tys km) Info z BMW : Injectors (all) Remove and refit. Nie wiem czy wyczyscili czy je wymienili, mialy koncowke -09 Teraz auto ma 140 tys mil (225 tys km) Jesli BMW wymienilo na nowe tzn ze wtryski wytrzymuja okolo 100 tys kilometrow :duh:
  3. I problem rozwiazany!!! :cool2: Wymiana wszystkich wtryskow na nowe i na zimnym nawet nie drgnie. :8) pozdrawiam
  4. Znalazlem na allegro po 470 sztuke z indeksem -11
  5. Wyslalem wtryski do sprawdzenia i okazalo sie ze kazdy z nich w jakims procencie leje. Gosc mi napisal ze niektore sie zawieszaja (weeping) i ze czesc (dripping) brak dokladnego tlumaczenia. Napisal tez ze sprawdzone byly na cisnieniu 5 barow, przy czym cisnienie dochodzi zwykle do 100 barow. :duh: Jednym slowem stwierdzil ze najlepiej bedzie wszystkie wymienic :shock: Tak czy inaczej zamowilem 6 nowych sztuk i zobaczymy co bedzie.
  6. Tak bierze olej , najwiecej w trasie. po miescie jakos wolniej ubywa. NIe robilem adaptacji lambdy NOX. Inpe bede mial dopiero za kilka dni z kablem z VIAKENA, mam nadzieje ze bedzie smigac. Tez mi sie wydaje ze wtrysk. na cieplym ma problem z powrotem na 600 obrotow (nie zawsze) i jak sie zatrzymam to wksazowka MPG (spalania) dojdzie czasem do 15 mpg (stojac w miejscu na luzie) i dopiero wraca do zera.
  7. Dzieki za wskazowke! BLEDY: 30E9- nitrogen-oxide catalityc converter, ageing 2A2B- Mixture Control 29CE- Combustion misfires, cylinder 2 Jesli chodzi o INPE to dopiero bede mial w nastepnym tyg. wiec wszystko prze demna. Blad katalizatora moze byc powodem lejacego wtrysku. Jesli po sprawdzeniu wtryskow bedzie ok w co watpie tzn ze katalizator skonczyl zycie lub tez pękł. Wtryski maja 4 lata przejechane 50 tys kilo. koncowka -09
  8. Mam ten sam problem. Mam misfire na drugim cylindrze, wymienilem wtrysk i cewke (swiece tez mam nowe) nic to nie dalo, wymienilem wczesniej NOX sensor tez nic sie nie zmienilo. Za jakis czas tak czy inaczej daje wszystkie wtryski na sprawdzenie bo jestem pewien ze ktorys leje! Dam znac co i jak, bo kolega co wystawil ten post nic sie nie odzywa.
  9. ....... na nowym aku jezdrze tydzien, jak narazie zablokowalo kierownice raz--na drugi dzien jak zmienilem aku. narazie dziala ok ale staram sie nie zostawiac auta ze skrecona kierownica ;)
  10. U mnie dzis tez wyskoczyla blokada kierownicy i nie dalo sie odpalic (zolta klodka). Kolega doradzil mi podladowac akumulator, okazalo sie ze jest na wykonczeniu i po 3 godzinach ladowania i po kilku ruchach kierownica blokada puscila i auto odpalilo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.