Skocz do zawartości

outlaw69

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M52B20

Osiągnięcia outlaw69

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. outlaw69

    [E36] M52B20 Klekot

    Niestety plukanie silnika i zalanie oleju valvoline 5w50 nie pomogło w klekotaniu... dodam ciekawostek która opisywałem już w pierwszym poście.. gdy zakrece go na wysokie obroty czy na postoju czy jadąc. Klekot ustępuje na parę do parunastu sekund.. potem na zmianę jest klekot. 10 sekund jest 5 niema.. i tak w kółko.. denerwuje mnie ten dźwięk. I jak się zdenerwuje zmienię silnik na1.8
  2. outlaw69

    [E36] M52B20 Klekot

    wiec zadnych innych wskazówek? prócz zrobienia plukania i wlania oleju nowego? a jaki olej zalac?
  3. outlaw69

    [E36] M52B20 Klekot

    problem pojawil juz sie jakis czas temu.. ale teraz postanowilem sie tym zajac. nie wiem jak luzy i uszczelniacze.. nie rozbieralem nic.. mam wrazenie ze nie dosmarowuje góry silnika i zaczynaja pukac szklanki.. jak wkrece go na 5-6 tys i zejda obroty na te 700-800 silnik pracuje cichutko przez pierwsze 20-30 sekund i znow zaczyna klekotac delikatnie.. wyzsze obroty=wieksze cisniennie oleju.. i nie wiem za co najpierw zabrac sie.. moze zmierzyc cisnienie oleju? ale chyba lampka by sie palila.. a stalo sie to po 3-4 tys uzytkowania auta przeze mnie. nie wiem jaki byl olej wczesniej. po klekotaniu od razu wymienilem olej ale nic to nie pomoglo..
  4. outlaw69

    [E36] M52B20 Klekot

    Jak odpale auto. Po paru sekundach cichnie. .i silnik ladnie pracuje. .. potem do nagrzania w pion jest delikatne cykanie, klekotanie. Na zmianę. ..
  5. outlaw69

    [E36] M52B20 Klekot

    Lampka pracuje prawidłowo. Zapala sie na starcie na 1-2 sekundy i gaśnie. Na rozgrzanym silniku nie zapala sie.. tylko ten klekot. .. po wkreceniu na obroty na 1 min cisza. .. jakby pompa nie podawala jak trzeba. . Dzis sprawdziłem podstawę filtra. . I rzeczywiście. . Po 4 godz olej znikł z podstawy. . Po odpaleniu olej stoi w podstawie filtra. Czyli zaworek nie trzyma. Ten zawor jest wymienny? Czy cala podstawa do wymiany?
  6. outlaw69

    [E36] M52B20 Klekot

    Witajcie. Pacjent to E36 m52b20 Czytalem wiele i szukalem lecz do konca nie jestem pewny za co sie zabrac na starcie. Kupilem swapowane e36 z 1.8 na 2.0. Korzystalem z auta okolo 3-4 tys km i nagle pojawilo sie dziwne klekotanie ktore wystepuje przy zimnym silniku (na samym stracie przez 2-3 sekundy) i potem na rozgrzanym silniku (wskazowka w pion) Klekot znika kiedy dodam duzo wiecej gazu tak na 4-5 tyś. I przez pare sekund cisza.. Wymienilem olej na 10W40 Valvoline, wczesniej nie wiem co bylo zalane :( dodam ze filtr w obudowie byl wyssany. scisniety.. Czyli chyba dlugo nie wymieniany olej.. Poradzcie co robioc? Pompa oleju? Chodz lampka gasnie. Czytalem o jakims zaworku.. w podstawie filtra? Moze plukanie i olej 5w40? Prosze o pomoc..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.