Skocz do zawartości

orzech501

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i, 1995

Osiągnięcia orzech501

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. próbowałem drutem złapać za klamkę, ale nic z tego, niestety poszła szyba w końcu :/
  2. Witam, mam wielki problem, otóż zamarzł mi zamek w bmw i złamałem jeden kluczyk tak ze mozna go wsadzic np do stacyjki. Złamał się na plastikowej rączce. Zostawiłem go w srodku i wziąłem zapasowy. Dzisiaj złamałem zapas, tym razem złamał się metal kluczyka i został w stacyjce bagażnika. Tak oto zostałem bez kluczyków. Tym w srodku dam radę odpalić auto lub dorobic klucz ale nie wiem jak mogę się do niego dostać, czy są jakieś metody na otworzenie auta bez kluczyka? Nie chce wybijać szyby chyba że w ostateczności. Cyngle od drzwi mi się całkiem chowają i nie ma jak złapać.
  3. Ok dzięki, nie wiedziałem jak ta część sie nazywa.
  4. Tak, odma, wygląda to tak, zsłapałem trytkami żeby nie odpadało "jak coś jest głupie ale działa to nie jest głupie" :D
  5. Witam, pod kolektorem ssącym jest taka pomarańczowa membrana, prawdopodobnie od serwa wspomagania hamulców. A problem mam taki że te plastikowe elementy które ją trzymały na miejscu, popękały i membrana nie jest dołożona, kiedy odpale auto to obroty falują, chodzi jak traktor, oraz prawie nie ma wspomagania hamulca. Na odpalonym silniku podnoszę maskę i przykładam tą membrane w swoje miejsce, wtedy ona się zasysa i wszystko jest ok, aż do następnego zgaszenia. Czy możecie mi powiedzieć jak mogę to naprawić? Czy gdzieś dostępne są same zaciski czy muszę kupować całą pompke/serwo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.