Skocz do zawartości

mareks99

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Compact 316ti 2003

Osiągnięcia mareks99

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ja już zdjęć nie mam, imageshack padł swego czasu i wszystko poszło. Klejenie silikonem to nie klejenie, bo silikon to uszczelniacz, a nie klej. Ja robiłem Soudalem HD, chłopaki innymi klejami, ale każda masa bitumiczna będzie ok. Może ma ktoś tutorial inny z netu jak to uratować bo tak paruje mi szyba, że ciężko w deszczu jeździć :/ Boczki kleiłem klejem PATEX w kartuszu. ============================================= Panowie pozwolę sobie na Update! Wymiana podszybia na nowe z ASO pomogła rozwiązać problem. Stare miało starą gąbkę i nie trzymały kołki. W ASO taniej niż na Allegro tak btw ;) Pozdrawiam
  2. Panowie pomocy! Boczki już pozaklejałem ale czas na podszybie. Chciałem naprawić ale z instrukcji na pierwszej stronie poznikały zdjęcia. Ktoś poratuje co i jak bo ciężko dociec gdzie i co pouszczelniać? Pozdrawiam!
  3. Będzie droższe w spalaniu, ubezpieczeniu i ewentualnej akcyzie. Nie mówię tu o naprawach.
  4. Panowie, Szukam dla siebie E46 Compact w benzynie, 316 albo lepiej 316. Wiem, R6 lepsze ale nie stać mnie na utrzymanie tego jeszcze i nie chcę tak mocnego silnika. 140 KM zdecydowanie mi wystarczy :) Oglądałem już sporo ulepów i aut do generalnego remontu silnika a opowieści handlarzy to już mi całkowicie ryją głowę. Każdy sprowadza dla siebie, jeździł tylko do kościoła itp. Wiem, że te silniki jeżeli biorą olej to naprawy są bardzo kosztowne... Możecie polecić gdzie szukać? Może ktoś z forum na śląsku ma taką zadbaną, nie najtańszą na sprzedaż?
  5. Dziękuję wam bardzo za porady. Mam w związku z tym dwa pytania. 1. Gdzie, w jakim warsztacie w Poznaniu najlepiej sprawdzić auto przed zakupem? Na śląsku wiem gdzie ale Poznańskiego rynku tak dobrze nie znam.. 2. Jaki jest koszt kabla i oprogramowania INPA? Można kabel zastąpić modułem bluetooth? Pozdrawiam
  6. Panowie, Poszukuję dla siebie używanej E46 i wiem, że bez sprawdzenia auta pod komputerem w serwisie specjalizującym się w BMW nie ma co się decydować. Sam nie sprawdzę dobrze w jakim jest stanie silnik i podzespoły. Pomyślałem o zakupie kabla lub interfejsie OBD2 na Bluetooth i samodzielnym sprawdzaniu z laptopem samochodu przed zakupem. Czy opanowanie podstawowych funkcji INPA lub DIS tylko w celu sprawdzenia błędów będzie trudne? Polecacie takie rozwiązanie przed zakupem czy lepiej jechać od razu do serwisu? Przyznam, że tanie to nie jest i nie każdy sprzedawca zgadza się na podjechanie na stację bmw. Gdybym miał taki kabel, komputer i soft łatwiej by mi było zdiagnozować oglądane samochody. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.