Czesc. Mam bmw z takim siilnikiem jak tytule , i jest taki objaw, ze w zasadzie ma muła , czasem na wolnych sie krztusi , trzebaa go przegazowac i wtedy zaczyna isc , ale po chwili znow sie muli , i zaswieca sie druga kontrolka od inspekcji -czerwona (zolta sswieci siie non stop) . Doczytalem na forum , ze sporo ludzi ma ten problem , i ze najprawdopodobniej wina tkwi : -przeplywomierz -krokowy -glowica Zaplon sprawdzalem lampa jest ok , ale zastanowila mnie jdna rzecz , w zasadzie zauwzylbym tego , gdyby niie pewna rzecz : Otoz, na pokrywce przeplywomiierza, jest szrotowym flamasstrem napisane" 520i" i to mniie zaczeloo zasstnawiac , czy czasem nie wloozony jest inny przeplywomiierz , i zaczalem szukac numeroow katalogowych przeplywek , i okazaloo sie ze ta ktorra mam w sswoim 1,8i jest od BMW ale od pojemnosci 2,0 2,5 2,7 Czy to moze byc w takim raziie tegoo przyczyna ? czy te przeplywki sa komptybilne ?bo niechceteraz wydac 100-150PLN zeby sprwdzac , a okaze sie ze to nie tym lezy problem (moze poprzedni wlasciciel poprostu zmienial przeplywke , bo na tamtej tez byl taki sam objaw) Bardzo prosze o jakies sugestywne rady znawce , czy wyymiina przeplywki mooze wyeliminowac problem :D Pozdrawiam