Skocz do zawartości

caveman

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O caveman

  • Urodziny 20.07.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E84 X1 2.0 benz 2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia caveman

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Na szczęście to tylko uszkodzony przewód
  2. To spryskiwacze sterowane są przez moduł komfortu?
  3. Bo dostałem się do niej
  4. Nie działa mi spryskiwacz przedniej szyby i nie jest to pompka. Wycieraczki działają normalnie. Spryskiwacz na tył i na reflektory działa. Ktoś może naprowadzić mnie na zaistniały problem
  5. Widziałem tą zębatkę w tisie, przeczytałem o regulacji ale do cholery przez dziury po śrubach w tarczo-bębnie widzę tylko te dwie cholerne śruby na inbus. Sa one zlokalizowane na godzinie 8 i 4.
  6. A ja kręcę bębnem i nie mogę znaleźć tej śruby regulacyjnej :mad2: :duh:. Widzę tam tylko dwie śruby na imbus - jedna po lewej stronie druga po prawej stronie ( ale czy to jest to ? )
  7. U mnie w nadkolu jest zaślepka. Wystarczy ją zdjąć i już jest dostęp.
  8. Po wizycie napisz, co i jak :)
  9. Nic nie robiłem, sami mnie znaleźli. Dostałem pismo z serwisu i się umówiłem.
  10. U mnie zaktualizowano tylko soft
  11. http://www.motostat.pl/user_images/77285/icon3.png
  12. Jestem już po. Podczas przekazywania samochodu dostałem info, że będzie wgrywany nowy soft. Jeżeli komputer go przyjmie bez błędów to OK i nic nie będzie robione. Jeśli nie przyjmie to wtedy będzie działanie, co konkretnie to odpowiedzi już nie dostałem. Po 2 godz. samochód z powrotem, komp. nowy soft przyjął i tyle mojej wiedzy.
  13. No i umówiłem się na termin wizyty. Dalsze informacje po wizycie w ASO.
  14. Otrzymałem pismo z BMW z zaproszeniem do serwisu w celu cyt."sprawdzenia poziomu podcisnienia serwomechanizmu hamulca ponieważ może funkcjonować w sposób niewystarczający w trakcie pełnego okresu eksploatacji pojazdu. Spowolnienie pojazdu będzie mozliwe tylko poprzez zwiększenie siły nacisku na pedał hamulca. Chcemy upewnić się, że samochód jest w idealnym stanie technicznym, konieczny jest dodatkowy montaż systemu monitorowania pociśnienia w układzie hamulcowym oraz kontrola poprawności działania układu wspomagania." Więc szykujmy sie do odwiedzin ASO :)
  15. zapraszasz a link nie działa :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.