Skocz do zawartości

sebenz

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320d e91 - 2006

Osiągnięcia sebenz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Udało mi się namierzyć problem. Gdy wypinam przewód od czujnika wałka (ten przy korku oleju) auto chodzi jak zegarek, wpinam zaczyna wariować. Marwti mnie tylko, ze głowica jest mokra od oleju i nawet w tym czujniku w miejscu na wtyczkę był olej. Pozatym słychać wg mnie popychacze, taki metaliczny dźwięk. Co zrobić: wymienić czujnik? Ciekawe w jakim stanie jest odma... czy wymiana uciszy silnik.
  2. W moim samochodzie (e46, 318i, 2002r. 143KM ) silnik nie zachowuje się normalnie. Na wolnych obrotach faluje, w zakresie 1-3 tys./min słychać dziwny dźwięk tj. takie terkotanie metaliczne. Sytuacja nasila się wraz ze wzrostem temperatury silnika tak, że auto potrafi chodzić nierówno i czasami gaśnie. Kilka razy zauważyłem na chwile zapalającą się kontrolkę oleju. Mam interfejs i pokazały się takie błędy: 271E CDKHSH - Lambdasonden-Heizung hinter Kat 274E CDKMD - Aussetzererkennung, Summenfehler 2743 CDKMD01 - Aussetzererkennung Zyl.3 2744 CDKMD02 - Aussetzererkennung Zyl.4 2731 CDKENWS - Nockenwellensteuerung Einlass - VANOS 271C CDKLSH - Lambda-Sonde hinter Kat chciałbym zapytać czy ktoś miał podobny problem? Byłem z tym u mechanika i "na jego" jest to głowica, wycenił na 2tyś, dlatego wolałbym zapytać najpierw osoby posiadającą większą wiedzę. Wymieniłem już świece i nic to nie zmieniło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.