Skocz do zawartości

BMW_525d

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525d

Osiągnięcia BMW_525d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    w najbliższym czasie będę mieć stalówki oryginalne 16-stki dokupię nowe opony i sprawdzę, tylko że tak jak wspominałem wcześniej to samo działo się na oryginalnych felgach aluminiowych 17-stkach i to samo na 18-stkach.
  2. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    Tylko że mi się wydaję że koła raczej nic nie mają do drgań przy prędkościach 60km/h
  3. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    Tylko właśnie tych drgań nie ma podczas rozpędzaniu auta na podnośniku ale wtedy nie jest też dociążone... tylko wszystko sobie elegancko wisi.
  4. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    poprzednio były na styling 42 bbs 17-stki i były pierścienie a teraz styling 65 i też są pierścienie ale koło sztywno siedzi na piaście
  5. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    tylko czy to może być wina kół? miałem ją na 17-stkach jednych drugich i było to samo...
  6. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    Na olx są dwa ogłoszenia i na allegro również dwa ale sprzedający nie dają sobie ręki uciąć czy felgi są konkretnie od modelu E39
  7. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    ale czy do 525d 163km podejdą stalówki 15-stki? bo 16-stek nie mogę zlokalizować :/ oryginalnych do e39.
  8. BMW_525d

    Drgania BMW e39 525D

    Witam serdecznie, jestem od dwóch lat posiadaczem BMW E39 525D z 2002r i mam problem z drganiami które męczą mnie już kilka miesięcy. Drgania odczuwalne są podczas jazdy w przedziale 50-70km/h oraz 110-140km/h. W aucie wymieniłem już koła które dałem to prostowania oraz były wymienione półosie tył. Niestety drgania są cały czas, nie ma żadnych luzów w zawieszeniu oraz koła są sprawdzone już w kilku wulkanizacjach pod kątem czy są proste oraz opon czy nie mają guzów. Drgania są odczuwalne na całym aucie oraz momentami na kierownicy lecz nie zawsze. Auto jest obecnie na felgach aluminiowych w których są zastosowane pierścienie centrujące lecz koła siedzą sztywno na piaście. Proszę o porady bo już nie mam siły, może ktoś miał podobny problem ze swoim autem i mógłby mi coś podpowiedzieć. Zauważyłem jeszcze (skrzynia automat) jak rozpędzę auto do powyżej 100km/h i puszczam gaz tak aby się toczyło to dzieje się tak że spadają obroty do tysiąca i za chwile wracają na 2-3tyś, wygląda to tak jakby skrzynia wrzucała luz i za chwilę znów wracała do danego biegu czy to normalne? Może mieć to coś związane z tymi wibracjami? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.