Skocz do zawartości

topkiller100

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia topkiller100

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kolego mógłbyś troche rozwinąć wypowiedz? gdzie jest ten sterownik o którym mówisz i jak moge go sprawdzić. żeby sprawdzić te łopatki trzeba wyjmować turbine?
  2. już go czyściłem, nawet wymieniłem na inny ze sprawnego auta, nadal to samo ;\ nie raz jest tak że do 160km/h jest petarda n a każdym biegu do samego końca ale potem sie zatnie i koniec
  3. Witam, mam e46 318d 2004r grudzień po chipie na 150km. Od pewnego momentu zacina mi sie turbina, wchodzi w tryb awarayjny czasami w ogóle nie jedzie max 130km i wyłączenie zapłonu nie pomaga. W przedliftowej e46 miałem ten sam problem i winowajcą był elektrozawór przy turbinie. natomiast w tej e46 jest ponoć jakieś elektorniczne sterowanie jakimś servem(?). Mam tylko jeden elektrozawór przy egr i zmieniałem go bez rezultatów. Niżej wrzucam błędy jakie wyrzuciła mi inpa. 4521 (1296) air charge control, regelabweichung 4191(1252)air charge pressure controller Ansteuerung 3F57(1272) air charge pressure controller Dwa ostatnie błędy są raczej spowodowane tym że pękł mi wąż przy egr i troche gwizda ale to na dniach zrobie. Nie wiem co robić z tą turbiną która sie zacina podobno nie mozna kupić samego steerownika turbiny bo kupuje sie go razem z nową turbiną. Miał ktoś moze juz taką sytuacje? moze coś pokręciłem bo już sam sie czasami gubie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.