Skocz do zawartości

karolex

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d, 2004

Osiągnięcia karolex

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z racji, ze jestem "mechanik" amator i grzebie tylko wtedy w silniku jak mam, że tak powiem "tutorial" jak się gdzie dostać, to turbiny dolotów itp nie sprawdzałem. Jak/którędy najszybciej dostać się do turbiny, żeby wszystko posprawdzać ?
  2. Witam serdecznie. Posiadam E87 120d, 163KM, 2004r. Od jakiegoś czasu strasznie jedynka kopciła, więc auto poszło do mechanika, gdzie okazało się, że jeden wtrysk praktycznie martwy, a reszta do regenracji. No i wszystkie były regenerowane. Auto niestety nadal kopci jak kopciło. Wszystkie rury, rureczki, doloty powietrza podobno były sprawdzane. Poczytałem trochę na necie i sprawdziłem też odmę, która nie była wymieniana chyba od nowości (jeszcze filterek filcowy) filterek można było wyciskać i kapał olej. Wymieniłem dziś całą odmę i zamiast filtra teraz jest plastikowy separator - proszę mi powiedzieć czy po wymianie odmy efekt byłby widoczny od razu, cz trzeba trochę pojeździć? No i jeszcze jedna kwestia. Mianowicie przed regeneracją wtrysków, jadąc na niskim biegu stałą prędkością przy około 1,5k-2k obrotów auto troszkę szarpało, jakby się krztusiło, po wymianie odmy przejechałem jakieś 15km i szczerze tego raczej juz nie zauważyłem, ale kopci dalej. Co sprawdzać dalej ??? Jeszcze dodam, że gdy robiłem przegazówkę na postoju to auto kopciło głównie zaraz po mocnym wciśnięciu gazu - tak jakby wypluwał, a później ustawało. Zakupiłem sobie OBD2 Elm 327 i mam TORQUE na androida, czy z tego programu można wyciągnąć jakies istotne informację które mogłyby wskazać przyczynę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.